Sivu 3/3

Re: Hyvä akku?

Lähetetty: 03 Joulu 2011, 15:37
Kirjoittaja Leukkumies
Itsellä muuten ollut autossa kohta 6 vuotta 2kpl 95ah bilteman akkuja, ei moittimista.

Re: Hyvä akku?

Lähetetty: 03 Joulu 2011, 16:10
Kirjoittaja NuffiPekka
Mistäs tuo Sompio on löytänyt Land Rover renkaat. Itellä ollu ko. autoja ja aina niissä on jonkun muunmerkkiset renkaat alla ollu? :)

Re: Hyvä akku?

Lähetetty: 03 Joulu 2011, 16:49
Kirjoittaja sompio
Kyllähän ne Good Yearit on :? mutta noita käytetään etupäässä Lantikan mastureissa, niin ja myöskin takapäässä. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Hyvä akku?

Lähetetty: 26 Elo 2013, 10:38
Kirjoittaja Jooseppi 1
erikoisen näköinen akku optima :shock: http://akkunetti.fi/lyijyakut/optimaakut" onclick="window.open(this.href);return false; liekö hintansa väärtejä :?: :roll:

Re: Hyvä akku?

Lähetetty: 27 Elo 2013, 13:16
Kirjoittaja Jooseppi 1
Genolitea eivät taida valmistaa enää :?: olisi ollut akkujen mersu.. :wink: