Hyvä akku?
Valvoja: automies560
-
Leukkumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Itsellä muuten ollut autossa kohta 6 vuotta 2kpl 95ah bilteman akkuja, ei moittimista.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla
[/quote]
-
NuffiPekka
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 407
- Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
- Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
- NLCF r.y jäsen Nro: 218
- Paikkakunta: Perho
Mistäs tuo Sompio on löytänyt Land Rover renkaat. Itellä ollu ko. autoja ja aina niissä on jonkun muunmerkkiset renkaat alla ollu? 
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
- Jooseppi 1
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1794
- Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18
erikoisen näköinen akku optima
http://akkunetti.fi/lyijyakut/optimaakut" onclick="window.open(this.href);return false; liekö hintansa väärtejä

Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
- Jooseppi 1
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1794
- Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18
Genolitea eivät taida valmistaa enää
olisi ollut akkujen mersu.. 
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput



