Multa saat kyllä äänet
Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?
Valvoja: automies560
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi konejamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet, kasin höpinät
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- pa_turpeinen
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 391
- Liittynyt: 07 Maalis 2010, 07:23
- Konekalustoani: case ih 4230 mx pro -98 valmet 361d -62 comanche bull2 300cc 4x4 -08 ja paljon työlaitteita 50 luvulta 90 luvulle ja lisää haetaan koko ajan
- Paikkakunta: pudasjärvi
no kyllähä jokainen leukkumies sinisen näytönsäästäjän haluaa =) tekase sellane nii voin sen laittaa pyörimään sit
ei riemulla rajaa ku saa leukulla ajaa
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
kari t kirjoitti:Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi konejamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet, kasin höpinät
![]()
, jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot![]()
Se on kari sulla tuo huumorin ymmärtäminen verissä
Voi ristus
Mukana kuin peräpukama!



