Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät
Mukana kuin peräpukama!
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

jamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi kone :?: :?: , jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa :wink:
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot :?: :?:
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Avatar
pa_turpeinen
Nuhvitietäjä
Viestit: 391
Liittynyt: 07 Maalis 2010, 07:23
Konekalustoani: case ih 4230 mx pro -98 valmet 361d -62 comanche bull2 300cc 4x4 -08 ja paljon työlaitteita 50 luvulta 90 luvulle ja lisää haetaan koko ajan
Paikkakunta: pudasjärvi

no kyllähä jokainen leukkumies sinisen näytönsäästäjän haluaa =) tekase sellane nii voin sen laittaa pyörimään sit
ei riemulla rajaa ku saa leukulla ajaa
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

kari t kirjoitti:
jamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi kone :?: :?: , jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa :wink:
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot :?: :?:

Se on kari sulla tuo huumorin ymmärtäminen verissä
Voi ristus :?
Mukana kuin peräpukama!
Pärre
Kolmos -nuffisti
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2007, 21:12
Paikkakunta: Haukipudas

Tarvikko kuvia 2100 leukusta?
Vastaa Viestiin