Näinollen ei voi tietää suoraan vakuutuksen hintaa omaan koneeseen.
Minulla ei Leukun vakuutus maksa mitään, menee op-bonuksista, kuin myös kevytperävaunu
Valvoja: automies560
Saa toki, mutta kuten edellä jo mainittu moneen kertaan, vakuutusmaksuja ei voi millään tavalla yleistää, ei edes traktoreissa vaikka niissä ei niin paljon heittoa olekaan eri merkkien ja mallien kesken.Nuffieldmaster kirjoitti:Saako tuon tutkielman ottaa jaettavaksi?
Nyt hoksasin tuon lihavoidun, tarkoititko Kari että Pohjolaa ei ole enää olemassa? Ei tavallaan olekaan, mutta OP:n verkkosivuilla kehotetaan muita kuin pankin asiakkaita laskemaan hinta pohjola.fi -palvelussa. Tavallaan siis Pohjolan nimeä pidetään yllä vielä siellä, toki sivusto ulkoasultaan vastaa OP:n sivua ja hinnat ovat samat.kari t kirjoitti:Kanattakohan tuota käytää misään, hieman on virheelistä tietoa![]()
Esim. "OP (Pohjola) / 55,88 / 42,47 / Kyllä, pohjamaksu väh. 14€"![]()
Minulla 09.10.2017 päivätty arkistokappale laskusta, liikennevakuutus 49,21 €. OP Vakuutus Oy
Omakotitaloudessa neljä nuhvia vakutuksissa ympäri vuoden
Kahtelin omat vakutussivut, ei siellä ainakaan mitään mainintaa OP Pohjolasta enään ollut, OP Vakuutus mainitiin.Kerkänmatti kirjoitti:Nyt hoksasin tuon lihavoidun, tarkoititko Kari että Pohjolaa ei ole enää olemassa? Ei tavallaan olekaan, mutta OP:n verkkosivuilla kehotetaan muita kuin pankin asiakkaita laskemaan hinta pohjola.fi -palvelussa. Tavallaan siis Pohjolan nimeä pidetään yllä vielä siellä, toki sivusto ulkoasultaan vastaa OP:n sivua ja hinnat ovat samat.kari t kirjoitti:Kanattakohan tuota käytää misään, hieman on virheelistä tietoa![]()
Esim. "OP (Pohjola) / 55,88 / 42,47 / Kyllä, pohjamaksu väh. 14€"![]()
Minulla 09.10.2017 päivätty arkistokappale laskusta, liikennevakuutus 49,21 €. OP Vakuutus Oy
Omakotitaloudessa neljä nuhvia vakutuksissa ympäri vuoden
Halusin tuossa taulukossa kuitenkin käyttää näitä ns. kauppanimiä selvyyden vuoksi, onhan myös POP vakuutuksen takana Suomen Vahinkovakuutus oy, huomasin että sama on myös Säästöpankin vakuutusten takana. Yhtiöllä ei ole palvelukonttoreita ollenkaan, liekö sen ansiota edulliset hinnat.