Olen kerran viikkoon käynyt selailemassa mitä tänne kirjuutellaan, enkä nyt mitenkään itsekkään voi väittää että että aktiivisin olisin ollut viimeisen parin vuoden aikana. Tosiaan oma elämä on siirtynyt maakunnista lähemmäs sivilisaatiota, paljon on hyvää asiaakin ollut mutta kyllä se kaipuu maaseudun hiljaisuuteen on kova. Kun on tynnyrissä kasvanut niin tietäähän sen..
Nyt alkoi taas uusi työmaa, kesto 2019 asti. Mitä ei siellä tarvii olla niin yksi okt remontti ja uusi hirsitalo kans, vasemmalla kädellä avustaen tehden.
Suunnittelin jo että kun maalle taas pääsee niin menen jatkamaan pitkään kantoon raivausta vesurilla ja toivon näkeväni lähistöllä pyörineen karhun. Ja että kuovien pesinnät onnistuisivat, on se vaan uljas lintu.
Itse asiaan, missä on ennen aktiiviset kirjoittelijat kuten nelosnuhvi, nuffiko, ramba yms yms?
Lärvidekkarissa jotain tarinointia on ollut, myös ulkomaaneläviä. Kuvia lähinnä...
Tämmöstä tälläkertaa, koitetaan itse aktivoitua taas kirjotteleen tänne. Huolimatta julkaisuajasta niin ei ole nautittu kuin colaa ilman viskiä
-Konsta