tuollaiset tuli hommattua.en tiedä kuinka monelle tuttuja autoja,mutta itse en ole aikaisemmin tuollaisia liikenteessä nähnyt.eihännyt nuo varmaan mitään mahdottoman harvinaisia ole,mutta ei ole vaan omalle kohdalle vastaan sattunut.tuon cortinan olisin ehkä itsekin tunnistanut keulasta,mutta tuota vanhempaa sinistä en vuosimallia-58.arvuutellaan nyt sen verran,että kuinka nopeasti täältä löytyy tietäjä siniselle.jos jollain omakohtaisia kokemuksia kyseisistä autoista niin kirjoitelkaa



