Tulee vaan mieleen, että viitosella rattaat ottaa sen verta kierroksia, jotta ääntä irtoaa.
Onko muilla suurin vaihde selkeästi äänekkäin?
Valvoja: automies560
Saa kyllä, mutta jos muistan oikein niin ota tukevasti kiinni tai istu ennen kuin kuulet hinnan. Ei toki ole ns. työkäyttötraktoreihin ostettuna kallis osa, mutta vanhaan traktoriin voi tuntua arvokkaalta. Nyt en vain muista oliko se justi 10 sarjassa se kallis laakeri.nuffield 342 kirjoitti:Saapiko sitä keskilaakeria mistään uutta. Varmasti on mulla tuossa 10/60 siinä vika kun ulissee. meinaan 10/42 on monta kertaa hiljasempi..... niitä sitten tietysti on 5 eri kokoa niitä laakereita että ei pysty tilaamaan ennen kun purkaa....