Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
Jäähdytysjärjestelmän rakentelua vähän harrastin. Syyläreiksi 2kpl -80 luvun loppupuolen Ducaton syyläreitä yhdistettynä päällekkäin, ja letkutus tulee rinnankytkentänä.
Tuuletinsiivikko viskoineen Chevy 6.2D + nurkista löytynyttä rautamateriaalia taas muuhun ymppäämiseen....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
6 kappaletta Kuutosleukun etupainoja tuli nosteltua pajalle tänään, tulivat sopuhintaan kotiin asti
Myyjä luuli Voortin painoiksi, sanoin ettei ole Voortia nähneetkään nämä
Mutta missähän se kutosleukku on
Jokin videokooste eiliseltä.
Näkyypä muuten koneen käyntisuunta olevan takaa katsottuna myötäpäivään, eli ihan noineen ei voi Allikseen laittaa paikoilleen....
Eli pientä mutterijumppaa lienee tiedossa ihan vähäsen......
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
Muutamilta sivuston lukioilta olen saanut kommentteja jusapen kuvien laitosta omista projekteista suoraan tekstien sekaan, itseäniä ja näitä muutamia kyrsii tuo kuvien ylenpanttinen laittaminen suoraan näille sivuille, ei jumalauta tarvitse jokaista avaimen kääntöä kuvata ja laittaa kuvaa tekstin sekaan, miksei voi toimia kuten me muutkin, laittais kuvat vaikka kuvat.fi sivuille taikka jollekin maksuttomalle, ja linkit sitten tänne
Kyllä muutama kuva projekteista silloin tällöin on poikaa, mutta jokin raja tähänkin pitää vetää.
Jatketaas offtopiccia, mikä oikeestaan sotkee jopa enemmän tätä ketjua.. Mutta minusta kuvat kertoo aina enemmän kuin sanat, ja täällä foorumilla olevia projekteja mitkä kuvataan ja esitellään kuvien kautta on erittäin mukava seurata. Jusape hyvänä esimerkkinä, tarkasti dokumentoidaan ja jaetaan tänne, todella hyvää masinistitoimintaa
Siinä olen kyllä samaa mieltä että kannattaa perustaa oma aihe, jos vähänkin tuntuu että kuvasato paisuu ja tekstiä tulee yhdestä ja samasta laitteesta/työstä/projektista. Masterilla oli hyvä termi tälle aiheelle, pikaviestiketju, ja varmaan kannattaa pitääkkin sellaisena tämä