Melkeen eurolleen samanhintaista tavaraa häggblomilla ja Averfinilla, josta tilasinkinkolmetonnine kirjoitti:Otitko häggblomilta?
Mutta melkeen kaikki osat tulee mulle tuolta Averfinin kautta, siellä on erinomainen palvelu joka toimii hyvin myös sähköpostitse








