Meillä on ollut tuommone Tempo PRF-145 pyöröpaalain, liettuan pojat tonnin maksovat 4 vuotta sitte, vuodesta 2000 seiso ladossa käyttämättömänä, 2008 vedettiin vähän sitä ja laitettiin kumiihin ilmaa kun oli menneet vanteelle, pojat kävivät kattomassa ja maksovat puolet ja mittas leveyden renkaiden ulkopintaa, et mahtuuko lavetille, parin viikon pääst tulivat rekal hakemaan ja maksovat loput, just mahtu kyytii, meiltä lähtivät Helsinkiin hotelliin yöpymään ja sanovat et hakee viel toisen pyöröpaalaimen ja 2 kovapaalainta samaan kyytiin, naapuri kauppas samal niille wärtsilä pomo kylvökonetta 100€, peltojyrää 50€ ja hankmo kaupanpäälle, pojat sano et tulee hakee henkilö auton kärril, vielä ne koneet on tuolla, millonkohan tulevat sitten

Missä lie pusikos tuo paalain nykyään majailee
