Nuffield 4/65 '67
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 456
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Suunnittelin pieniä modauksia siihen. Täyttö- ja tyhlennystulpat olis aika kätevät, vai mitä? Tekis pohjaan kaltevuutta oikeelle päin ja reiät kylkeen. Niihin putkenpätkät niin helpottuu öljynvaihto
Tossa kun on paperisuodattimen merkkivalo, niin onko mittariston liittimessä kaksi johtoa jotka eivät mene mihinkään vai onko tyhjät liitinpaikat?
Ajattelin tehdä käynnistyksenestokytkimen voimanoton vipuun, joka estää käynnistämisen hydrauliikka päällä. Se sais sitten vielä merkkivalon kojelautaan kun hydrauliikka on käynnissä
Miltäs kuullostaa? Olis persaukisena aikana jotain edistystä Nuhvirintamalla.
Tossa kun on paperisuodattimen merkkivalo, niin onko mittariston liittimessä kaksi johtoa jotka eivät mene mihinkään vai onko tyhjät liitinpaikat?
Ajattelin tehdä käynnistyksenestokytkimen voimanoton vipuun, joka estää käynnistämisen hydrauliikka päällä. Se sais sitten vielä merkkivalon kojelautaan kun hydrauliikka on käynnissä
Miltäs kuullostaa? Olis persaukisena aikana jotain edistystä Nuhvirintamalla.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 456
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Skädääm! Aikani tänään taas tein. Nappasin vasemman sinupellin irti, että pääsisin kampiakselin siivaan kiinni. Sain liikahtamaan ehkä inan verran! Tankin alla vaan ei mahtunut tekemään hirveästi 3/4" työkaluilla. Pitänee hommata pari jatkopätkää.
Vetokoukku oli jotenkin ihmeellisesti "klinussa". Sorkkaraudalla nostin niin sain lukon auki. Katselin hetken kettinkinostoisen vetokoukun rakennetta ja aloin funtsia että olisiko hissikoukun tekeminen fiksua.
Sain iskän roudattua katsomaan Nuhvia. Yllätyin kuinka positiivinen hän oli tätä kohtaan. Normaalisti ilmassa olisi kiroamista ja manausta.
E: Jusapen kommenttiin että emännyys hasitti ostamaan tämän peltilehmän
Vetokoukku oli jotenkin ihmeellisesti "klinussa". Sorkkaraudalla nostin niin sain lukon auki. Katselin hetken kettinkinostoisen vetokoukun rakennetta ja aloin funtsia että olisiko hissikoukun tekeminen fiksua.
Sain iskän roudattua katsomaan Nuhvia. Yllätyin kuinka positiivinen hän oli tätä kohtaan. Normaalisti ilmassa olisi kiroamista ja manausta.
E: Jusapen kommenttiin että emännyys hasitti ostamaan tämän peltilehmän
Viimeksi muokannut Osmo_, 12 Huhti 2014, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Se on joskus sitä "siedätyshoitoa" ... näiden konehankintojen kanssa ja muiden perheenjäsenten välillä.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Siitä se hiljalleen etenee, hyvä hyvä
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Saadaankos me mitään tuoreit valokuvia...?
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 456
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Rupesin funtsimaan tota valmistenumeroa 65B/3460/Z. Onko tämä siis ihan ensimmäisiä Suomeen tuotuja patanokkia
Mitä eroa on mk1 ja mk2 malleilla?
Mitä eroa on mk1 ja mk2 malleilla?
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
hinkkaappas sitä lätkää vielä, tuo 34... jotakin kuulosta varustelukoodilta.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 456
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Siinä kun ei ole mitään muuta stanssattua ja maali siinä on hyvässä kunnossa. Ketäs sitä puhui että toi Z meinaa exporttimallia? Tässä on lisävarusteena ainakin äkkiseltään huomattuna vain ohjaustehostin ja ronsunluuratti
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Niin ja ilmastointi
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 456
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
yli satatuhatta pitäisi tuo numero olla loogisesti..?
konegalleriassa näet mallia.. http://www.nuhvi.net/index.php/fi/nlcf- ... 345-ja-465" onclick="window.open(this.href);return false;
konegalleriassa näet mallia.. http://www.nuhvi.net/index.php/fi/nlcf- ... 345-ja-465" onclick="window.open(this.href);return false;
One thistle, maybe two among the roses.
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Ihan kun olis eri vehe kun on pesty...
"Black smoke don't mean it's broke"
- ramba
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1332
- Liittynyt: 17 Tammi 2013, 20:32
- Konekalustoani: Nuffield 10/60 KKK, Belarus 501H ja muita päriseviä vehkeitä..
- NLCF r.y jäsen Nro: 473
- Paikkakunta: Kotka
Huijaako kuva vai muuttiko pellit noin kovasti väriä
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.