Kombikannusta hajosi bensapuolen täyttönokka. Tilalle nopeasti vain paikallisesta varaosaliikkeestä kiinalainen kombikannu, josta nyt sitten korkkasi kierteet ja vuotaa bensaa.
Kannattaisiko tuohon 85/86 ostettuun partenerin kannuun ostaa uusi nokka 15e, vai käydäkö hakeen uusi husqvarnan kannu lakeuden koneesta hintaan 30e..
Kun eikös joskus ollu joku ohje kuinka kauan polttoainekannuja sai käyttää. Muovi ottaisi aikaamyöten itseensä bensiinistä.



