Moottori 5.
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Projekti: JAPA 1700 3.0
Valvoja: automies560
Fuusioitumisen aika
.
Jatkossa kuvia myös muista aiheeseen liittyvistä koneista, asioista, ilmiöistä..
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jatkossa kuvia myös muista aiheeseen liittyvistä koneista, asioista, ilmiöistä..
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Klapitehtaan vesikiertoinen lattialämmitys..
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Moottoristako otat lämmön?aviator kirjoitti:Klapitehtaan vesikiertoinen lattialämmitys..![]()
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Aika hyvä lisävaruste tehtaaseen
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Kyllä, moottorista.nelosnuhvi kirjoitti:Moottoristako otat lämmön?aviator kirjoitti:Klapitehtaan vesikiertoinen lattialämmitys..![]()
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Aika hyvä lisävaruste tehtaaseen![]()
Pyrkimyksenä ottaa mahdollisimman paljon moottorista hyötyä irti.
Moottori pyörittää katkaisuterää, kahta hydraulimoottoria, lämmittää tuota työalustaa, ja tuottaa sähköä koko tehtaan valaisemiseen..
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Natsien kulta-aarteen jäljille..
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Katoppas mulla on samanlainen Garrettiaviator kirjoitti:Natsien kulta-aarteen jäljille..![]()
http://japa1700.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihin käyttöön sulla garretti tuli? Näitähän mm. sahurit käyttää sahatukkeja tarkastaessaan. Itse käytän siihen perinteiseen eli rahan etsintään ja muun antiikin etsimiseen, naapurit varmasti ihmettelee kun kesäiltoina painelen pitkin peltoja metallitutkan kanssa..
Vanhoja kolikoita on kertynyt jo mukava kansiollinen, vanhin 1666 vuodelta. Suurin osa kolikoista 1900-luvun alkuvuosilta, Nikolain leimoilla. Muuta vanhaa rompetta on kertynyt jo kottikärryllinen
Noita kuulokkeita en tykkää yhtään käyttää, ovat vaan tiellä. Tietysti niiden avulla naapuri ei kuule garretin iloista kilkatusta, milloin se kulta-aarre löytyy
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Kappas vaan.
Tuli kans hommattua tänäsyksynä Carrett 350 Euro.
Paljoa ei ole kerennyt ulkoiluttaan mutta talven aikana suunnitella etsintäpaikkoja vanhoista kartoista ym.
Vuosina 1808–1809 täällä haahuili venäläiset soldaatit ja josko heiltä jotain mielenkiintoista olis jääny.
Arvossaan näkyy olevan huutokaupoissa joku vanha kolikko jopa satojatuhansia.
Tuli kans hommattua tänäsyksynä Carrett 350 Euro.
Paljoa ei ole kerennyt ulkoiluttaan mutta talven aikana suunnitella etsintäpaikkoja vanhoista kartoista ym.
Vuosina 1808–1809 täällä haahuili venäläiset soldaatit ja josko heiltä jotain mielenkiintoista olis jääny.
Arvossaan näkyy olevan huutokaupoissa joku vanha kolikko jopa satojatuhansia.
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Mistä tommoisia voi ostaa

Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....



