Ylen Kuva- arkistosta
Valvoja: automies560
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
Olikos siinä sellainen lapiolinko edessä jos oikein muistan
Jos oli niin se oon nähnyt joskus aieminkin ja samoissa arkistofilmeissä oli elävääkuvaa missä metsäojia aurattiin pillarilla
Jos oli niin se oon nähnyt joskus aieminkin ja samoissa arkistofilmeissä oli elävääkuvaa missä metsäojia aurattiin pillarilla
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Kyllä nimimerkki "fanerinen" on tulkinnut samoin kuin minä. Kyseessä oli Nuffield Universal Four ja oli kuvattu -58.
Filminpätkässä nuffi työnsi lunta hyvin. Välillä jopa puolitelojen lyötyä "tyhjää". Edessä oli n. 2 m:n lumiterä.
Kommentoin tuolla toisaalla tätä samaa asiaa.
Filminpätkässä nuffi työnsi lunta hyvin. Välillä jopa puolitelojen lyötyä "tyhjää". Edessä oli n. 2 m:n lumiterä.
Kommentoin tuolla toisaalla tätä samaa asiaa.
nuffi universal original four
-
NAAVAHAARA
- Mini -nuhvisti
AURAUSPELI OLI MUUTEN MAJOR 52-53 MALLIA TEKI POLANNETIENPOHJAAKIN
Ollaankohan me katottu edes samaa ohjelmaa?
-
rattoristi
- Vitos -nuffisti
ylen-arkistot aihe lumenarvo-talven ilot ja surut siinä vanha majori puski lunta ja polki tienpohjia jäätymään
En tiedä, oliko sama ohjelma, mutta se mitä minä katsoin, oli pätkä jossa kuorma-autot oli varustettu kärkiauroilla ja kokeilivat miten pitkälle lumi lentää missäkin nopeudessa.
Samassa pätkässä haastateltiin silloista TVH:n pääjohtajaa joka valitteli, että teitä joudutaan suolaamaan liukkauden vähentämiseksi.
Ainakin tässä pätkässä mielestäni Nuffi puoliteloilla puski lunta.
Niin ja ohjelma tuli muistaakseni jotain n. klo 7,30 ulos. Mikähän sen nimi oli nyt olisko ollu kamerakiertää tms.? ja kuvausvuosi -58.
Mutta ellei pätkässä ollut nuffi, vaan joku "mikä lie major"niin en ala tästä asiasta tämän enempää vänkäämään.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
Samassa pätkässä haastateltiin silloista TVH:n pääjohtajaa joka valitteli, että teitä joudutaan suolaamaan liukkauden vähentämiseksi.
Ainakin tässä pätkässä mielestäni Nuffi puoliteloilla puski lunta.
Niin ja ohjelma tuli muistaakseni jotain n. klo 7,30 ulos. Mikähän sen nimi oli nyt olisko ollu kamerakiertää tms.? ja kuvausvuosi -58.
Mutta ellei pätkässä ollut nuffi, vaan joku "mikä lie major"niin en ala tästä asiasta tämän enempää vänkäämään.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!