Haalasin nuffin talliin tänään ja lämmitin tallia on seisonut hangessa
koko talven mutta lähti tulille kun lämmitin imusarjasta kesälaadut
tankissa täytyy vaihtaa ja suodattimet kanssa ois ollut kesällä helpompi
tehdä mutta kun ei letku lämmittimen asennus kanssa miten ois viisain kytkeä
on ollut juttua mutta uudestaan tulo alavesi letkusta ja toinen kannesta ilman
putsarin takaa viimmeinen lommi kierteillä
10/60 Huoltoa
Valvoja: automies560
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5086
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Mulla letkulämmittäjän letkut, lämmittäjästä logissa olevaan tyhjennyshanan paikalla olevaan liittimeen, paluu kannesta, imusarjan etupuolella olevasta messinkipropusta.
Letkut voi olla toisinkin päin, mutta näkyy lämpiävän noinkin.
Letkut voi olla toisinkin päin, mutta näkyy lämpiävän noinkin.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 161
- Liittynyt: 04 Maalis 2012, 17:50
- Konekalustoani: 10/60 VM-67 460 VM-64 UNIVERSAL FOUR VM-60 3DL VM61 RIUKU VAMMAS/460
- NLCF r.y jäsen Nro: 427
- Paikkakunta: Haapajoki
No niin nyt on huolto tehty ja lämppäri asennettu lähtee
nyt paremmin käyntiin kun vaihdoin o-renkaan polttoaine
hanaan niin ei saa ilmaa sieltä aurasin pihan kokotalven lumet oli
polettuna mutta lähti maita myöten ketjut laitettiin tänään sitten pitää
jatkaa 460 remppaa
nyt paremmin käyntiin kun vaihdoin o-renkaan polttoaine
hanaan niin ei saa ilmaa sieltä aurasin pihan kokotalven lumet oli
polettuna mutta lähti maita myöten ketjut laitettiin tänään sitten pitää
jatkaa 460 remppaa