Huumorin kukkia (Kielletty alle 18V)

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Keijon lada oli tehnyt tenän. No, ei hätä ole tämännäköinen sillä Rytsölä tuli ferrareineen paikalle ja lupasi avuliaasti hinata ladan huoltamolle. Rytsölä: "tööttää sitte jos meen liian lujaa". Keijo: "Ei täs töötti toimi". Rytsölä: "No vilkuta sitten vaikka oikealle". Keijo: Ei tässä mun koslas oo oikee vilkku toiminu vuosiin mutta voin mä vasemmalla vilkuttaa". Näin sitte nsovittiin. Mutta noin kilometrin jälkeen meni Lamborgini Rytsölän ohi. Tätä Ferrarin omistaja ei tietenkään suvainnutj ja lähti kovaan taka-ajoon. No, kuinka ollakkaan oli ratsia paikalla ja hätääntynyt poliisi huutaa radioonsa: "lamborgini tulee 180km / h, peräs tulee Ferrari 175km / h ja . . . . ei perkele, lada meinaa mennä ohi". :D
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Sänky hommia koko suvun voimin tai melkein :mrgreen: :shock: http://www.youtube.com/watch?v=jluMpNrNV2E" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Voe v.... ukko.. :roll: http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=17313" onclick="window.open(this.href);return false;
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

8) http://www.youtube.com/watch?v=r1MVdXB7bFU" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

^^^ :shock: :mrgreen: :lol:
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Pariskunta oli mennyt lääkäriltä kysymään kuinka lapsia tehdään. Lääkäri sammutti huoneesta valot ja antoi isännälle taskulampun, jonka valossa voi katsoa tekotapaa. Meni sitten vuosia, ja lääkäri tapasi pariskunnan suuren lapsikatraan kanssa, kysyi isännältä, taisi oppi mennä perille? Isäntä vastasi siihen, että renki tekee työt ja minä näytän taskulampulla valoa.. :mrgreen: :oops: :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Ukko tapasi hyvän haltiattaren ja sai kolme toivomusta, ukko mietti hetken ja sanoi, haluan 50000 euroa, ja haltiatar toteutti ukon toiveen. Toista toivomusta miettiessä sitten sanoi, haluan uuden valkoisen rolls roysen, ja haltiatar toteutti ukon toiveen. Haltiatar sanoi, sulla on vielä yksi toivomus jäljellä mieti tarkkaan mitä haluat? Ukko mietti, ja mietti kunnnes sanoi, haluan kauniin naisen haarojen väliin. Haltiatar toteutti ukon toivomuksen ja loihti hänet tamponiksi.. :oops: :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Etelän hetelmiä.. :lol: http://www.youtube.com/watch?v=1Gns__hZSt4" onclick="window.open(this.href);return false;
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Huh huh mitä juttuja taasen :mrgreen: :lol: Kiitos nauruista :!: :lol:
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

4 nunnaa oli matkalla taivaaseen. Taivaan portilla oli vastassa Pietari. Pietari kehoitti nunnia pyhittämään syntinsä ennen taivaaseen pääsyä.
1.nunna oli vuoros ja Pietari kysyi häneltä: "oletko koskaan koskenut miehen vehkeisiin? ..nunna siihen:"vain hipaissut" "no, pese kätesi pyhässä vedessä ja mene taivaaseen, Pietari kehoitti.
2.nunna tunnusti pidelleensä vehkeitä kädessään ja Pietari kehoitti häntäkin pesemään kätensä pyhässä vedessä ja päästi hänet taivaaseen.
kun 3.nunna oli vuorossa, 4. nunna huusi:"JOS TUO SIINÄ PERSEENSÄ PESEE, EN MINÄ SIINÄ KURKKUANI KURLAA!"
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

:lol: :lol: :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Pikku kalle sanoi makuuhuoneessa isille ja äidille, tuo on väärin, miksi minä jouduin lääkäriin peukalon imemisestä.. :mrgreen: :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Pikku kalle kertoi koulussa opettajalle, meidän äiti syö lamppuja. Opettaja hämmästeli, kuinka niin? Kalle jatkoi, eilen illalla kuulin, kun äiti sanoi isille, sammuta se lamppu, niin minä otan sen suuhun.... :lol:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Oli ilta, ja aviopari makasi vuoteessaan. Vaimon sammutettua valot ja käperryttyä peitto ympärillään nukkumaan, mies pani yölamppunsa päälle ja alkoi lukea kirjaa. Lukiessaan hän välillä kurotteli vaimonsa puolelle ja hipelöi! tämän mirriä. Mies teki tätä muutamia kertoja, mutta vain pienen hetken kerrallaan. Sitten hän aina lopetti ja jatkoi kirjansa lukemista. Vaimo alkoi vähitellen kiihoittua tästä ja arveli, että mies etsi vastakaikua rohkaistuakseen ja mennäkseen pidemmälle. Vaimo nousi vuoteesta ja alkoi stripata miehen edessä. "Miksi otat yöpaitaasi pois?",kysyi mies selvästi hämmentyneenä. "Sinähän koskettelit minua", vaimo sanoi: "Arvelin, että se oli tarkoitettu esileikiksi rakastelulle". "Höh, ei ollenkaan", mies tokaisi. "No, mitä sinä sitten kuvittelit tekeväsi?",kysyi vaimo närkästyneenä. Mies vastasi: "Minä vain kostutin sormiani kääntääkseni sivuja..."
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Jooseppi 1
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1794
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 15:18

Mummo oli tullut lääkärille valittamaan, kun hänellä kakka tulee kuuden aikaan. Lääkäri sanoi mummolle, sulla on jo ikää 87 vuotta ja niin säännöllisesti kakka tulee niin hyvähän se on. Mummo siihen vastasi, mutta minä herreennii vasta seehtemen aikaan.... :mrgreen: :oops:
Aja millä ajat, mutta "raunilla" loput
Vastaa Viestiin