Universal neloseen letkulämmitin
Valvoja: automies560
-
Rami L
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 24
- Liittynyt: 16 Tammi 2012, 23:28
- Konekalustoani: Nuffi Universal 4 -60
Mites tohon kyseiseen värkkiin saisi liitettyä letkulämppärin? Naapureiden kolmosnuffeissa yläpää tulee termostaattikoteloon lämpötila-anturin viereen mutta ainakaan omassa nelosnuffissa siinä ei ole kun se anturin paikka?
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Minulla on ainakin ihan lohkossa vastus -56 mallisessa DM4:ssa, se voisi olla helpompi vaihtoehto?Rami L kirjoitti:Mites tohon kyseiseen värkkiin saisi liitettyä letkulämppärin? Naapureiden kolmosnuffeissa yläpää tulee termostaattikoteloon lämpötila-anturin viereen mutta ainakaan omassa nelosnuffissa siinä ei ole kun se anturin paikka?
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Minulla ainakin on lohkolämppärin vastus moottorin oikealla puolella lohkossa, syöttöpumpun alipainesäätimen kohdalla.Rami L kirjoitti:olisihan se juu mutta missäs siinä lohkossa on sellainen paikka että siihen vastuksen saisi? tässä vehkeessä bmc:n kone jo
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Ja eikös bmc tullut -54/55 tuotantoon
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Siinä tulpassa on, joka on kierrosluvunsäätimen alipaineputkien kohdalla.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
1500w letkulämmitin pesee lohkovastukset mennen tullen nopeudellaan,miulla Leukussa semmonen,puol tuntia niin lähtee taatusti käyntiin jo,vastuksella kaks tuntia. 
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Mulla kolmosnuhvissa, samaa sovellutusta voi käyttää myös nelosnuhviin, letkulämittäjästä, tyhjennyspropun tilalle laitettuun liittimeen, paluu kannesta oikealta puolelta imusarjan etupuolella olevasta messinkipropusta.Rami L kirjoitti:Mutta jos palataan siihen alkuperäseen eli se letkun alapää tulee ilmeisesti tyhjennysropun tilalle mutta mihin olette yläpään liittänyt?
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Joo,tuohon en pystynyt vastaamaan kun meitin Nuhveissa ei ole mitään lämmittimiä ja Leukussa letkusysteemit vähä erilaiset,mutta Kari valaisi asian hyvin.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Mitähän nämä mahtanevat olla, http://www.nettivaraosa.com/yritys/suom ... itekniikka" onclick="window.open(this.href);return false;
Eivät luottamusta minulle tuo nuo kiinankieliset tekstit kyljissä.
Varmaan calix kannattaa ostaa, yrittänyt käytettynä bongata. Samaan vaivaan kun laittaisi umpeen nuo mistä ryöstetty lämppärin paikat, niin hommaa lämmittimen.
Jos jobbaa nuhvin eteenpäin niin lähtee käyntiin vaihtovirtaskalla,kunnon akulla sekä lohkolämppärillä
Eivät luottamusta minulle tuo nuo kiinankieliset tekstit kyljissä.
Varmaan calix kannattaa ostaa, yrittänyt käytettynä bongata. Samaan vaivaan kun laittaisi umpeen nuo mistä ryöstetty lämppärin paikat, niin hommaa lämmittimen.
Jos jobbaa nuhvin eteenpäin niin lähtee käyntiin vaihtovirtaskalla,kunnon akulla sekä lohkolämppärillä
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Mjaah... Mielenkiintoista....
Noista jonkun tonnisen selostetta luin, sisäänrakennettu kiertopumppukin vielä ainakin siinä ( vaikka sellaisen jo tuollainen 1000W lämmitin alkaa tarvitakkin, lämpö/ominaispaino eroon perustuva kierto alkaa olla rajamailla, ettei keitä )
Pitäiskös joku 1000-2000wattinen piruuttas tilata ?? ( Allikseen )
Noista jonkun tonnisen selostetta luin, sisäänrakennettu kiertopumppukin vielä ainakin siinä ( vaikka sellaisen jo tuollainen 1000W lämmitin alkaa tarvitakkin, lämpö/ominaispaino eroon perustuva kierto alkaa olla rajamailla, ettei keitä )
Pitäiskös joku 1000-2000wattinen piruuttas tilata ?? ( Allikseen )
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Caliksit on siinä 150e kieppeissä tai jotain, Ikh hinnastoissa mutta johtosarjat ja liitosjohdot taitavat olla kullasta tehtyjä..
Tilaa ja kerro kokemuksista
Sillä lähinnä pessimistisyys ettei oikein nuhvin ulkonäölle tahdo noista sopia mikään..
Tilaa ja kerro kokemuksista
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Saatanpa pistääkkin tilaten, tuollaisen 1500, tai 1800, ehkä jopa 2000 wattisen.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68



