Ei uskotafiigumies kirjoitti:Sattumalta löysin tuon kuvan![]()
Huumorin kukkia (Kielletty alle 18V)
Valvoja: automies560
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
Eihän se tietysti uskon asia oleanglia67 kirjoitti:Ei uskotafiigumies kirjoitti:Sattumalta löysin tuon kuvan![]()
![]()
-fiigumies-
-
anglia67
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
No sen uskonfiigumies kirjoitti:Eihän se tietysti uskon asia oleanglia67 kirjoitti:Ei uskotafiigumies kirjoitti:Sattumalta löysin tuon kuvan![]()
![]()
Hattu päähän ja hyvästi!
Niin, onkos tuo sen Mäen Annan ja Mäen Uskon tyttöjä?anglia67 kirjoitti:No sen uskon
Raudassa (suht.koht. toimivassa...) raha ei ole hukassa!
-Hyppää, hyppää- siinon oja! sanoo Ketola ku sokiaa aitanseinähän
hyppöötti.
-Hyppää, hyppää- siinon oja! sanoo Ketola ku sokiaa aitanseinähän
hyppöötti.
-
anglia67
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Luultavasti sama.Näistä sanaleikeistä tulikin mieleeni eräs juorulehdissäkin paljon puhuttu aihe eli "Uskoon tuleminen"Kontio kirjoitti:Niin, onkos tuo sen Mäen Annan ja Mäen Uskon tyttöjä?anglia67 kirjoitti:No sen uskon
Hattu päähän ja hyvästi!
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Laakasualustan (tyttöystävän) etintee tainna harjottoo fiigumies 
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
En nyt varsinaisesti tuolta sivustoltaNuffieldmaster kirjoitti:Laakasualustan (tyttöystävän) etintee tainna harjottoo fiigumies
Viimeksi muokannut fiigumies, 06 Elo 2014, 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-fiigumies-
-
anglia67
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
On se hurjafiigumies kirjoitti:Tässä nyt ollu 3 naisen kans vähä säätöö tässä kylällä, kännissä niin ei muista kaikkea2 nuosta avioliitossa ja 1 parisuhteessa..pelkoa ei ole kyllä että sanoisivat ukoillensa
Hattu päähän ja hyvästi!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Varo vaan ettet saa näpeillesi

Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
jos usseempaa pitää niin pitää olla vähintään kolme, yhen kans kun palaa
toiselle niin jää vielä kolmas jäljelle

toiselle niin jää vielä kolmas jäljelle
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
Eeennuhvi63 kirjoitti:Varo vaan ettet saa näpeillesi![]()
Viimeksi muokannut fiigumies, 06 Elo 2014, 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-fiigumies-
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
http://www.kannissaoletaalio.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;fiigumies kirjoitti:En nyt varsinaisesti tuolta sivustoltaNuffieldmaster kirjoitti:Laakasualustan (tyttöystävän) etintee tainna harjottoo fiigumiesTässä nyt ollu 3 naisen kans vähä säätöö tässä kylällä, kännissä niin ei muista kaikkea
2 nuosta avioliitossa ja 1 parisuhteessa..pelkoa ei ole kyllä että sanoisivat ukoillensa
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
[quote="
http://www.kannissaoletaalio.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kannattaa tutustua[/quote]
Miksi puhua asioista joista ei mitään tiedä
http://www.kannissaoletaalio.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miksi puhua asioista joista ei mitään tiedä
Mukana kuin peräpukama!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
jamppi kirjoitti:[quote="
http://www.kannissaoletaalio.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;Kannattaa tutustua
Miksi puhua asioista joista ei mitään tiedä
Huppelissa elämä on hauskempaa
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.



