"Nokkapumpun" asennus?
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
Leuku 344
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
täähän meinaa mennä 2 eri keskustelualueen "loikkimiseksi...Nuffieldmaster kirjoitti:345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan...
-
Leuku 344
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
- Konekalustoani: Leyland 344 -72
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen
Ei kuulunu vastausta -> Soitto Bosch Rexroth:lle tänään paljasti, kyseessä on jollekin konevalmistajalle tehtävä "erikoispumppu", ei saa B-R:n kautta putkilaippoja jne! Tuotot on 8 ja 25cm3/r.Reetu kirjoitti:Onnittelut jos on...Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan...



