"Nokkapumpun" asennus?

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Leuku 344
Nuhvitietäjä
Viestit: 405
Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
Konekalustoani: Leyland 344 -72
Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen

Nuffieldmaster kirjoitti:345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
täähän meinaa mennä 2 eri keskustelualueen "loikkimiseksi... :lol: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 143#p49143 :wink:

Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)
Nuhvitietäjä, joka on: tietämätön, taitamaton ja tekee (usein) tarpeetonta...

Kuvia

Facebook
Reetu
Kolmos -nuffisti
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Loka 2012, 14:00

Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)
Onnittelut jos on...
Leuku 344
Nuhvitietäjä
Viestit: 405
Liittynyt: 09 Joulu 2010, 19:22
Konekalustoani: Leyland 344 -72
Paikkakunta: Jyväskylän MLK/Huittinen

Reetu kirjoitti:
Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)
Onnittelut jos on...
Ei kuulunu vastausta -> Soitto Bosch Rexroth:lle tänään paljasti, kyseessä on jollekin konevalmistajalle tehtävä "erikoispumppu", ei saa B-R:n kautta putkilaippoja jne! Tuotot on 8 ja 25cm3/r.
Nuhvitietäjä, joka on: tietämätön, taitamaton ja tekee (usein) tarpeetonta...

Kuvia

Facebook
Vastaa Viestiin