Eiköhän jouluun mennessä kaikki ole äänensä antaneet niin annan toimeksiannon ylläpidolle että saadaan titteli äänestyksen voittaneelle
Allekirjoittanut toimii samalla vaalivalvojana joten vilppi ei onnistu
Ja jokaisen velvollisuushan on äänestää
Valvoja: automies560