Pääkulutusosat, kuten kärjet, lehdet, siivet ja maapuolet vaihdan uusiin, kiekkoleikkurit jotka vaativat huoltoa kunnostan ja muutenkin muutamia ratkeamia hitsailen. Yksi laukaisulaite särkyi viime syksynä, se kunnostetaan kunhan saan osat ja muutenkin teen laukaisulaitteille perussäädöt kuntoon.
Eilen jo aatrani pajalle vein rapeassa pakkaskelissä ne hangesta kaivaen, tänään oli purkamisen vuoro.
Melko tiukkaan reipas 30 vuotta saa auran pultit jähmetettyä. Nämä uppokantaiset on todella pirullisia avattavia.
En tiedä meneekö liian pitkälle käyttökamppeessa, mutta tarkoitus on maalata aurat miranolin kissankello -sävyyn kuten alunpitäenkin (vielä vaiheessa valinta teenkö tosiaan miranolilla, vaiko normadurilla...) ja tuossa jo O_o Draw ohjelmalla piirtelin tarrojakin uusiksi



