Niinpä niin, muttei joka nurkalta löytyis samanlaista! Olisi poliisien helppo jäljittää mahdollisessa varkaustapauksessa, eilisessä aamulehdessä oli uutinen: Sastamalasta hävisi harmaa Tuhti-merkkinen peräkärry, sen vieneen traktorin tuntomerkkinä punainen väri...jusape kirjoitti:jokke kirjoitti:Kyllä minunkin mielestä tuollaisesta "raakileesta" olisi helpompaa lähteä kehittämään toimivaa nosturia, kuin aloittaisi ihan tyhjästä. Onhan siinä työtä, mutta kuitenkin
Ja parit kerrat kun sitä on "parannellut" niin lopulta huomaa - etteihän tässä ole vanhaa kuin aisan vetolenkki enää.... -
Näin äkkiseltään, kun katselee noita sylinteriden, venttiililohkon, pumpun yms hintoja, niin alkaa "raakile" kiinnostamaan!jokke kirjoitti:Kyllä minunkin mielestä tuollaisesta "raakileesta" olisi helpompaa lähteä kehittämään toimivaa nosturia, kuin aloittaisi ihan tyhjästä. Onhan siinä työtä, mutta kuitenkin
En äkkiseltään löytänyt hintaa 7-karaiselle ½":n hydrauliventtiilille...



