- Kuva513.jpg (62 KiB) Katsottu 6036 kertaa
272
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Ja puunoksathan oli raivattu linkousreitiltä
Tyylikäs ilmestys kaikkinensa
Tyylikäs ilmestys kaikkinensa
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 173
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 17:32
- Konekalustoani: Leyland 272,472, Zetor 9540, Zetor proxima power, Zetor 9145
- NLCF r.y jäsen Nro: 379
- Paikkakunta: Kärsämäki
Oksasahan kans on kierretty pahimmat paikat Kohteita on kyllä lähemmäs 80, aina siellä joku oksa tahtoo roikkua
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Ja micheliinitkin katolla, hyvin varusteltu laite!
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 173
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 17:32
- Konekalustoani: Leyland 272,472, Zetor 9540, Zetor proxima power, Zetor 9145
- NLCF r.y jäsen Nro: 379
- Paikkakunta: Kärsämäki
Ei ne oo ku Jim ukkoja,Michelin ukkojen serkkupoikia Valojahan ei taija ikkään olla liikaa.
Ja lällärikihän pittää olla joka vehkkeessä.
Ja lällärikihän pittää olla joka vehkkeessä.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Mie tihrustinkin että on lakit päässä ukoilla, aika huonosti on saatavilla enää alkuperäisiä bibendum-ukkoja Sisun nokalla olis komee
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
eikös 272 ole jo orbitrol eli hydrauliohjaus? Vai tarkoititko ohjauksen pumpun öljyä? Pumpussa luultavasti automaattilaaatikko öljyt,sitä voi laittaa ihan korkkia myöten.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Ensimmäisissä ylioppilasmallin junkkariohjaamolla varustetuissa 262/272 on vielä simpukkaohjaus Simpukkaan laitetaan vaihteistoöljyä korkkia myöten. Ja ohjauksen pumppua täytettäessä ohjaus pitää olla käännettynä oikealle ääriasentoon, sitten kärsii laittaa täyteen, tämä muistutuksena jos joku ei tiedänuhvi63 kirjoitti:eikös 272 ole jo orbitrol eli hydrauliohjaus? Vai tarkoititko ohjauksen pumpun öljyä? Pumpussa luultavasti automaattilaaatikko öljyt,sitä voi laittaa ihan korkkia myöten.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]