Säätila.

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

-12 klo 19.22
aja millä ajat mutta majorilla loput
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Piti se säätiedotus paikkaansa, vaikka meinasi usko loppua sunnuntai iltana mittarin hipoessa -30. Kuiteskin aamulla oli enää -13 pakkasta. Nopeesti putos :shock: Nytten kymmenen asteen tienoilla.
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Nuhvelentin veli
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1301
Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
Paikkakunta: Peräpohjolan piiri

Pakkasta oli taas illalla klo: 20:00 -25C, nyt taas lähempänä -30C, lyhyt oli tämä kevät.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

-9,8 kuuven aekkaan, lunta oli satanna kymmenkunta senttijä ja vieläkkii tuiskutti :)
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
Nuhvelentin veli
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1301
Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
Paikkakunta: Peräpohjolan piiri

-24C taas paisteessa...
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

-25 oli äskön kun tulin linkkoomasta :D
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
jore
Nuhvitietäjä
Viestit: 317
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 22:01
Konekalustoani: fordson pover-major
Paikkakunta: Hyrynsalmi

Maanantaita vasten yöllä lauhtu -8c,Ja tuppasi lunta noin 20cm :( kerralla.
Nyt taas pakkasta -30.8c :(
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Päivällä oli -2, nytten taas noin 10 aikaan illalla -16....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

samoen päevällä -6 ja nyt illalla -26 jotta vähän vaehtelloo nuo lämmöt
aja millä ajat mutta majorilla loput
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

päivällä oli -2,7 hyvin tarkeni paljainkäsin muttereita pyöritellä
äsken kun linkosin niin näytti -16 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

-28 viijen aekkaan uamulla :D
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

-22 kuuven aekkaan uamulla, yöllä oli tos kaanis kuutamo :D
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele :oops:
aja millä ajat mutta majorilla loput
10/60 TenSpeed
Nuhvitietäjä
Viestit: 353
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
NLCF r.y jäsen Nro: 008
Paikkakunta: Kontiolahti

ahven kirjoitti:-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele :oops:
Elä hättäele, sama kohtalo se on itelläkkii, joten kaveriksi tullaan, :? eikä tiällä oo kun -28ºC ja päivällä lämpennöö.
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
NuffiPekka
Nuhvitietäjä
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
NLCF r.y jäsen Nro: 218
Paikkakunta: Perho

Mitäs ne poijat nyt sillälailla vappaaehtosesti(ko?) ulos tuntitolokulla seisoskelemaan näillä keleillä? :)
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
Vastaa Viestiin