Säätila.

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

iippo
Proto suunnittelija
Viestit: 197
Liittynyt: 12 Kesä 2007, 10:51
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Tämmönen keli täällä.http://www.liminkaweather.info/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Nokkosperhosista tuli riesa, tulevat halakojen mukana lämmitteleen.
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Siinäpä on tarkka selostus Limingasta :shock:
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Avatar
Kerkänmatti
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 701
Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
NLCF r.y jäsen Nro: 112
Paikkakunta: Puolanka

Moottorikelkan tela ei pyöri kovin liukkaasti tällä -35 pakkasella. Lumetus alkaa olla loppusuoralla, tuntuu kyllä välillä hullun hommalta läträtä kylmän veden kanssa tällä kelillä.. :D Auto on ollut aamuisin aika kuivan kuuloinen käynnistää, vaikka olen pitänyt 4 tuntia roikassa. Lähtee silti kuin palmun alta tuo vanha Subaru. 8)
Nuhvikalle
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 592
Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
Paikkakunta: Kuusamo

Kerkänmatti kirjoitti:Moottorikelkan tela ei pyöri kovin liukkaasti tällä -35 pakkasella. Lumetus alkaa olla loppusuoralla, tuntuu kyllä välillä hullun hommalta läträtä kylmän veden kanssa tällä kelillä.. :D Auto on ollut aamuisin aika kuivan kuuloinen käynnistää, vaikka olen pitänyt 4 tuntia roikassa. Lähtee silti kuin palmun alta tuo vanha Subaru. 8)
Perjantaina täälläkin lumitykit laitetaan kesäteloille
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

-28 ennen kaheksoo tänä uamuna :) aarinko paestaa kyllä nätisti :D
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

- 28,3 klo 9,27
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

-34klo 8:30 tähän jo ruppee tottumaan :P
aja millä ajat mutta majorilla loput
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Ylivieskan säätilanne klo 9.48 -31.6 auringonnousu näyttää komialta.
Nuffield 460/Hymas Vm-64

Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
NuffiPekka
Nuhvitietäjä
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
NLCF r.y jäsen Nro: 218
Paikkakunta: Perho

Perhossaki saatiin 30 rikki tänä aamuna kuuen korvilla, -30,6. Eipä viiti ulukosalla olla enempi ku välttämätön tarvis. :)
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
jore
Nuhvitietäjä
Viestit: 317
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 22:01
Konekalustoani: fordson pover-major
Paikkakunta: Hyrynsalmi

-33.1c nyt pakkasta :x .Kyllä saisi jo tämä kylmyys loppua.
Poweri niin kuurassa tuolla pihanperällä,sääliksi käy :? .
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

-26.5 pakkasta, hiljalleen lähestytään kolmenkympin tienoita ensimmäistä kertaa. Jokohan yöllä rikki menee?
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
vormula77
Kylmäkoskelainen
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
Paikkakunta: Valkjärvi

Justiin lykkäs mittariin tämän talven pakkasennätyksen meillä. Nurmijärvellä Valkjärven kylässä mittari näyttää -23,4`. Luulempa että tuolla alhaalla järven rannassa vois olla vielä pari piirua kylmenpi.
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
Nuhvikalle
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 592
Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
Paikkakunta: Kuusamo

Jokohan Kiutakönkäällä saadaan -40:n raja rikki, Nyt klo 6.30 näkyy olevan -39,5.
Se on lähettävä äkkiä OFF-kauppaan :mrgreen:
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
vormula77
Kylmäkoskelainen
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
Paikkakunta: Valkjärvi

Pakkanen kiristyy ja meiltä meni sähköt... aika nolot lukemat silti, -24,2. Onko tää etelän lämpöä?
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
Tammi
Nuhvitietäjä
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Marras 2007, 00:23
Paikkakunta: Nunnanlahti

-34 pakkasta klo. 06.00, viralliset lukemat ovat Juuassa varmasti paljonkin alhaisemmat. Jokatapauksessa meillä tämän talven pakkasennätys.
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
Vastaa Viestiin