Tämmönen keli täällä.http://www.liminkaweather.info/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Nokkosperhosista tuli riesa, tulevat halakojen mukana lämmitteleen.
Säätila.
Valvoja: automies560
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Siinäpä on tarkka selostus Limingasta 
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 701
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Moottorikelkan tela ei pyöri kovin liukkaasti tällä -35 pakkasella. Lumetus alkaa olla loppusuoralla, tuntuu kyllä välillä hullun hommalta läträtä kylmän veden kanssa tällä kelillä..
Auto on ollut aamuisin aika kuivan kuuloinen käynnistää, vaikka olen pitänyt 4 tuntia roikassa. Lähtee silti kuin palmun alta tuo vanha Subaru. 
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Perjantaina täälläkin lumitykit laitetaan kesäteloilleKerkänmatti kirjoitti:Moottorikelkan tela ei pyöri kovin liukkaasti tällä -35 pakkasella. Lumetus alkaa olla loppusuoralla, tuntuu kyllä välillä hullun hommalta läträtä kylmän veden kanssa tällä kelillä..Auto on ollut aamuisin aika kuivan kuuloinen käynnistää, vaikka olen pitänyt 4 tuntia roikassa. Lähtee silti kuin palmun alta tuo vanha Subaru.
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
- 28,3 klo 9,27
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
-34klo 8:30 tähän jo ruppee tottumaan 
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
NuffiPekka
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 407
- Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
- Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
- NLCF r.y jäsen Nro: 218
- Paikkakunta: Perho
Perhossaki saatiin 30 rikki tänä aamuna kuuen korvilla, -30,6. Eipä viiti ulukosalla olla enempi ku välttämätön tarvis. 
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
-26.5 pakkasta, hiljalleen lähestytään kolmenkympin tienoita ensimmäistä kertaa. Jokohan yöllä rikki menee?
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
vormula77
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 88
- Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
- Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
- Paikkakunta: Valkjärvi
Justiin lykkäs mittariin tämän talven pakkasennätyksen meillä. Nurmijärvellä Valkjärven kylässä mittari näyttää -23,4`. Luulempa että tuolla alhaalla järven rannassa vois olla vielä pari piirua kylmenpi.
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Jokohan Kiutakönkäällä saadaan -40:n raja rikki, Nyt klo 6.30 näkyy olevan -39,5.
Se on lähettävä äkkiä OFF-kauppaan
Se on lähettävä äkkiä OFF-kauppaan
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
vormula77
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 88
- Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
- Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
- Paikkakunta: Valkjärvi
Pakkanen kiristyy ja meiltä meni sähköt... aika nolot lukemat silti, -24,2. Onko tää etelän lämpöä?
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
-34 pakkasta klo. 06.00, viralliset lukemat ovat Juuassa varmasti paljonkin alhaisemmat. Jokatapauksessa meillä tämän talven pakkasennätys.
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
ja vielä kolmannen polven poikamies



