rojekti: Nuffield 10/60 Patrol 6 KKK
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
aivan sama millä ne kierrokset ottaa,ero vain iänessä mikä kenenkin korvaan sopiva. minun mielestä BMC ja patrollin koneen erroo voes verrata 25 zetkan ja fergusonin iäneen .onhan se patrollin iäni semmonen lepposampi sanoisin. huom:sama pakoputki kummassakin
aja millä ajat mutta majorilla loput
Tosta 25 Zetkan äänestä tulee aina mieleen se, kun pikkupoikana pistettiin polkupyörään pyykkipojalla kiinni pahvinpaloja, jotka pärräsivät sitten pyörän pinnoja vastaan, se kenen pyörästä lähti kovin ääni oli tietysti kylän kovin jätkä! Eri pahvilaaduilla, pahvien kovuuksilla ja päristimen sijoituspaikalla itse kukin pyrki vaikuttamaan max. ääneen!ahven kirjoitti:.... minun mielestä BMC ja patrollin koneen erroo voes verrata 25 zetkan ja fergusonin iäneen .onhan se patrollin iäni semmonen lepposampi sanoisin....
Nykyajan pyykkipoikapäristimiä taitavat väsätä juuri nämä 25 Zetkamiehet!Eräässä yleisötilaisuudessakin Zetkamiehet kertoivat kovinkin ylpeänä, miten kauan saattaa mennä ennen, kun saa 25 Zetkan säädöt ja pakoputken mm. semmoiseksi, että saa tulemaan niitä pesuvadin kokoisia savurinkilöitä! Ymmärsin heidän puheistaan, että Zetkahierarkiassa arvostus nousee aina, mitä suurempia savurinkilöitä saa rutistettua traktoristaan ulos! On se vaan hienoa, että meitä on niin monensortin harrastajia näissä masinistipiireissäkin, että oikein pakokaasurinkilöitten ulospuhallukseenkin erikoistuneita!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
on nyt suanna uuven uluko muojon ja uuven veen jiähytys sammion etteesä ee tuluvi ennee niin kuin kesällä jos oli kiire jonnekkii.
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
se keulapelti ja konepelti on tuolla vajan nurkassa jiähyttimen kanssa
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
harjoteltu kuvan lähetystä
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
On se niin arvon tekemän näkönen, että ehotetaan Arfield
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 317
- Liittynyt: 11 Heinä 2011, 22:01
- Konekalustoani: fordson pover-major
- Paikkakunta: Hyrynsalmi
Onnea vaan ahven,On uusi voimakone taasen nähnyt päivänvalon.
Siisti on kyllä ahvenen työnjälki,Ja hyvin on motti sijansa löytäny,ei paljon kylet pullota ulkopuolella .
Nimeksi,masterin ehotus jalostettuna,Eli Arfield 6.
Siisti on kyllä ahvenen työnjälki,Ja hyvin on motti sijansa löytäny,ei paljon kylet pullota ulkopuolella .
Nimeksi,masterin ehotus jalostettuna,Eli Arfield 6.
Viimeksi muokannut jore, 18 Joulu 2011, 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
niin kuin maesteri jo kommentoi että on minun näkönen ja kommeehan minä oonkii
aja millä ajat mutta majorilla loput