vaihteet jumissa 465:ssa
Valvoja: automies560
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
mistä johttuu että vaihteet jumittuu? elikkä vaihekepiltä tuleva tanko mikä siirtelee siirtäjiä, menee siirtäjän halon väärällepuolelle. siirtäjän hahlot eikä siirtelevä tanko ei juurikaan ole kulunu. mikä mahtaa aiheuttaa sen että siirtäjä ei pysy haloissa. pirullinen aina avata vaihelaatikon kans ja pistää siirtäjät paikoilleen että pääsee jatkaa hommia.
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Nuhveissa ja leukuissa, tehtaalla tehty siirtäjän haarukat ( hahlot ) liian lyhyeksi, hitsaa lisää tavaraa haarukoitten päihin. Leukun huoltomiehen kertomaa: oulun keskolla jatkettiin haarukoita hitsaamalla, noin viisi milliä, uusiin leukkuihin, siis ennen luovutusta.465 nuhveli kirjoitti:mistä johttuu että vaihteet jumittuu? elikkä vaihekepiltä tuleva tanko mikä siirtelee siirtäjiä, menee siirtäjän halon väärällepuolelle. siirtäjän hahlot eikä siirtelevä tanko ei juurikaan ole kulunu. mikä mahtaa aiheuttaa sen että siirtäjä ei pysy haloissa. pirullinen aina avata vaihelaatikon kans ja pistää siirtäjät paikoilleen että pääsee jatkaa hommia.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
ok. no tuo selventää oiretta aika paljon. täytyy hitsata vähän lissää tavaraa hahlojen päihin.



