Rauta ja Petrooli Hyvinkäällä 11-12.9

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Taas on vuosi vierähtänyt edellisestä Rauta & Petroolista ja tulevana viikonloppuna 10-11.9 masinistiväki kokoontuu perinteisesti Hyvinkäälle.
Kerhomme on totutusti esillä teltan ja koneiden kera alueella. Tule tutustumaan teltalla toimihenkilöihimme ja jutustelemaan asiasta tai vaikkapa asian vierestä :wink:

Nuhveja ja Leukkuja olisi hyvä saada esille runsain mitoin, joten jos Sinulla on kone lähistöllä niin tuo se ihmeessä paikalle :!:

Rompepöytäkin on käytössä jäsenillemme :idea:
Jäseneksi liittyville kerhon teltalla erikoistarjous :!:



Kuva
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Täältä tullaan kahden nuffin voimin, toisen perässä erittäin erikoinen sarkaoja-aura

Toisessa vaan ylisuuret takarenkaat :D
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Lahtinen
Proto suunnittelija
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Loka 2010, 11:37
Konekalustoani: Ford Anglia 100E -55 & -58, 1989 MB W124 300 Coupe
Paikkakunta: Loppi

Menossa mukana kans, saahaan yksi keltanenkin leylandi rivistöön...
EX Leyland 702 Synchro -81 SQMS - Kuvat - Youtube
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Eiköhän tuon Keltainen koiteta saada teltan viereen
Oletkos tulossa jo perjantaina vai lauantai aamuna?
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Lahtinen
Proto suunnittelija
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Loka 2010, 11:37
Konekalustoani: Ford Anglia 100E -55 & -58, 1989 MB W124 300 Coupe
Paikkakunta: Loppi

Lauantaina heti aamusta olen tulossa, sunnuntaina sama homma uusiksi.
Eli tarkoitus olisi molempina päivinä tulla katselemaan menoa, (sunnuntai ihan pienellä sää varauksella)
Mielellään parkkeeraan keltaisen teltan eteen ihmeteltäväksi...
EX Leyland 702 Synchro -81 SQMS - Kuvat - Youtube
sampo30
Kylmäkoskelainen
Viestit: 85
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 09:17
NLCF r.y jäsen Nro: 78
Paikkakunta: hämeenkoski

tarkotus ois ilmestyä lauantaina jos ei mitään maata mullistavaa tapahdu :)
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Perskula, kun taas on muuta ohjelmaa niinpaljon et hyvä kun kaiki saa tehtyä tälviikolle.....
Kaverilt lännen C200 lainas (myös pari "pikkuvikaa", jotko on korjattu jo), omas autos leima loppuu maanantaina :shock: ja hiukan hitsattavaakin on... pellolta kiviä pitäis koukkia vielä ylös ja salaojia kaivella... :evil:
Ja "töissäkin" pitäis käydä :?
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Kyllä tolla vauhdilla Hyvinkäälle kerkee poikkeemaan
Luvassa virallisen ohjelman jälkeen erittäin epävirallista ohjelmaa :D
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Täällä ollaan keskellä konekenttää, sutinaa on yhä, koneita tulee kaikenaikaa
Sade ropisee vaunun kattoon ja lähes kaikki säilykkeet on tuhottu, huomenna on julma päivä :D

Ei vaan, koko perheen voimin ollaan matkassa ja huomista innolla odotellaan

Tervetuloa kaikki harrastajat juttusille
Mukana kuin peräpukama!
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Taitaapi tosiaan nuo "paremmat jutustelut" jäädä tuonne kerhon reissulle.... :( toisaalta :D
Siis mun kohdaltani ainakin.... :?
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
Lahtinen
Proto suunnittelija
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Loka 2010, 11:37
Konekalustoani: Ford Anglia 100E -55 & -58, 1989 MB W124 300 Coupe
Paikkakunta: Loppi

Dodiin, nyt ois kotiuduttu Hyvinkäältä. Oli erittäin mukava viikonloppu samanhenkisten ihmisten kanssa.
Kone toimi kerrankin niinkuin pitää, ja muutenkin kaikki sujui hyvin.
Huomenna laitan kuvia näkyviin ja oikasen nuo kipeetä saanneet astinlaudat :lol:
Kiitokset Nuffi-Leyland Club porukalle!
EX Leyland 702 Synchro -81 SQMS - Kuvat - Youtube
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Mukana oltiin ja kivaa oli
Kaikenkaikkiaan taas hyvin järjestetty tapahtuma, siitä kiitos Fordson Clubille, kuten myös kiitos mukaan kutsumisesta
Väkeä oli tuhansittain ihmettelemässä vanhoja koneita, autoja, traktoreita yms.

Erityiskiitokset Olli Lahtiselle hänen tuomastaan nätistä Leyland 702;sta, Risto Ruposelle alkuperäiskuntoisesta Nuffield Universaalista
Kiitokset Jokelle tapahtuman järjestämisestä, Mikolle kuljetuksista sekä kaikille muillekkin mukana olleille

Muutama kuva http://kuvablogi.com/blog/7269/33/" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: Tonin nimi muutettu Olliksi :D
Viimeksi muokannut jamppi, 12 Syys 2011, 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
Lahtinen
Proto suunnittelija
Viestit: 153
Liittynyt: 10 Loka 2010, 11:37
Konekalustoani: Ford Anglia 100E -55 & -58, 1989 MB W124 300 Coupe
Paikkakunta: Loppi

^ Korjaus ylempään eli nimi on Olli Lahtinen, eikä Toni. :lol:

E: Kuvia tapahtumasta
Viimeksi muokannut Lahtinen, 14 Syys 2011, 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX Leyland 702 Synchro -81 SQMS - Kuvat - Youtube
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Unohtu kehua omakin suoritus tapahtumasta
Tulin kerhon edustajana toiseksi suopungin heittokilpailussa :shock:
Mukana kuin peräpukama!
sompio
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 928
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
NLCF r.y jäsen Nro: 110
Paikkakunta: Kangasniemi

Siitä vilpittömät onnittelut!
Ja sitten eikun hampaat hirvaksen takajalkoväliin ja varominen ettei poro pure takaisin.
Väittävät että "Joiku" olisi syntynyt juuri tuosta varomattomuudesta.
Vastaa Viestiin