nostolaite vika?
Valvoja: automies560
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
mistä johtuu kun nostolaite toimii vain ääri asennoissa. eli nostaa vain jos vipu on aivan yläällä ja laskee vain jos vipu on aivan alaalla. sama kipin vivussa. kyntösyvyyden säätö ei reakoi mihinkään.



