Olin pyörimässä kylillä,kun tapasin erään puolitutun kaverin,siinä aikamme rupateltuamme puheet kääntyi traktoreihin
KOLOMOS NUFFELENTTI BONGATTU!MITÄ USKALTAIS TARJOTA?
Valvoja: automies560
-
kettu.k
- Vitos -nuffisti
- NLCF r.y jäsen Nro: 264
morjens kerholaiset.
Olin pyörimässä kylillä,kun tapasin erään puolitutun kaverin,siinä aikamme rupateltuamme puheet kääntyi traktoreihin
no ei aikaakaan kun kaveri sano,jotta hänellä on ollu kolomos nuffi ladossa jo vuosia,eikä ou muuta vikkoo ku loki halenna joskus aikaan,ku ei ruahittu klykolia käyttää
no sinne jäi vetehiset konneeseen,ja tulos tuossa jo mainittihin.kone pyörii,nostolaitteet toimii,kumittii on kohtalaisen hyvät.kaver lupas myyvä mulle varaosia jos tarviin,mutta ku mie aattelin ostoo koko kamppeen
mitähän siitä uskaltais tarjota,jottei sentäs ihan liikoja.......jottain lisälaitteita olis kans mukkaan,lumlinkoo,jne..mutta ne on asia erikseen 
Nuffield Universal Three vm60
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500
hydrokopteri,veneitä ynm konehärveliä
jäsen no:264
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Viesti:
250-750 €... Jos paljon orkkispisteosia (takaheijastimet varsineen, kyntölamppu suojineen, pisaravalot, valojen johdotukset alkup.metalliputkien sisässä yms) niin sitten voi tarjota enempi.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
kettu.k
- Vitos -nuffisti
hyvä kiitos.saan siitä kuvia varmaankin ihan lähiaikoina,ja aion käydä kattoo sitä vielä tarkemmin läheltä,,,käsitin et orkkis olis,ja vm on-63 tahi hyvin lähellä sitä!.voihan se olla 342:n kin.?,(täytyy tarkastaa)mut eikös siitä käy paljon osia tohon mun vm-60 universaliin 
piruvie,toi mun linkki ei näemmä toimi,päivitin tänään uuden,mut ei,,toi vanhahan siin viel köllöttelee
piruvie,toi mun linkki ei näemmä toimi,päivitin tänään uuden,mut ei,,toi vanhahan siin viel köllöttelee
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
Rahamäärällähän ei ole mitään merkitystä kunhan itsestä tuntuu sopivalle
Kolmosen lohkot on sitten kiven alla
Kolmosen lohkot on sitten kiven alla
Mukana kuin peräpukama!
-
kettu.k
- Vitos -nuffisti
no kato,siekii täällä
tuota joo,tiedän et lokit on kivenalla,tahi kiven navalla
mut aattelinkin ihan varaosiksi tuolle nykyiselle suhteellisen hyvin toimivalle kolomoselle,ja suattaahan joku kerholainennii joskus jotahii ossoo tarvita 
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500
chevy blazer-99
kawasaki vulcan 1500