huohottaa
Valvoja: automies560
-
kultaluoto
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 45
- Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
- NLCF r.y jäsen Nro: 746
- Paikkakunta: närpiö
rupes huohottaan olisko vaan kannen tiiviste vai jotain pahenpaa lähtee kyllä käyntiin heti ku vähäkin pyörähtää eikä kolise eikä kilise
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
leyland 384 -72
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kannentiiviste ei yleensä vaikuta huohottamiseen (epätodennäköistä). Huohotus-oire kertoo yleensä joko mäntä, putki tai männänrengasviasta tai kaikista yhtäaikaa (kulunut moottori). Alkoiko huohotus yhdenäkkiä kuten äkkipäätä voisi viestistä arvata?
Silloin veikkaisin männänrengas tai mäntävikaa.
Tarkoitetaanhan tässä asiayhteydessä huohotuksella moottorin alakerran ilmanvaihtoa huohotinputken kautta? Eli kampikammioon kertyy painetta joka tulee huohotushöyryinä ulos moottorin huohottimesta?
Silloin veikkaisin männänrengas tai mäntävikaa.
Tarkoitetaanhan tässä asiayhteydessä huohotuksella moottorin alakerran ilmanvaihtoa huohotinputken kautta? Eli kampikammioon kertyy painetta joka tulee huohotushöyryinä ulos moottorin huohottimesta?
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
kultaluoto
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 45
- Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
- NLCF r.y jäsen Nro: 746
- Paikkakunta: närpiö
joo kyllä näin kokeilin ottaa öljytikun pois niin senkin kautta räkii öljyä kun antaa vähän kierroksia uskaltaako yhtään ajaa vai heti purku hommiin
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
leyland 384 -72



