nostolaite ongelma

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Ja tanakka isku mutterin päähän sillä hylsyllä saa välissä olevan kuparitiivisteen hieman antamaan periksi ja aukeaa helposti
Mukana kuin peräpukama!
kultaluoto
Vitos -nuffisti
Viestit: 45
Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
NLCF r.y jäsen Nro: 746
Paikkakunta: närpiö

jamppi kirjoitti:Ja tanakka isku mutterin päähän sillä hylsyllä saa välissä olevan kuparitiivisteen hieman antamaan periksi ja aukeaa helposti
hyvät oli neuvot lähti melkeen itteksee näin yksikätiseltä kiitos taas kerran
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
kultaluoto
Vitos -nuffisti
Viestit: 45
Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
NLCF r.y jäsen Nro: 746
Paikkakunta: närpiö

hyvät oli konstit ny toimii sihti oli aivankui jäähilettä täynnä vaihdoin öljyt samalla
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
_Leyland_
Nuhvitietäjä
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 17:39

Kirjotampa tänne kun en kehdannut uutta topikkia avata, eli kävin tankkaamassa leukun äsken. Laitoin käyntiin, annoin lämmetä noin 10 min. ja lähdin ajamaan, tiellä ajaissa huomasin että nostolaite alkoi nousemaan itsekseen. Minkähän ihmeen takia? :shock:
Ja linko oli perässä.
kultaluoto
Vitos -nuffisti
Viestit: 45
Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
NLCF r.y jäsen Nro: 746
Paikkakunta: närpiö

tahtoo se mullakin nousta välillä kuin sattuu se säätövipu mulla ainakin pitää olla justiin oikees kohdas muuten joko laskee tai nostaa (kellosepän hommaa)
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
_Leyland_
Nuhvitietäjä
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 17:39

Mulle ei ole tuota tehnyt ennen, siksi olen vähän ihmeissäni :roll:
kultaluoto
Vitos -nuffisti
Viestit: 45
Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
NLCF r.y jäsen Nro: 746
Paikkakunta: närpiö

niin mulla kyllä pysyy alhaalla ku sen laskee mutta ei taho pysyä ylhäällä muutaku hakemalla hakee oikeen kohdan niin hetken pysyy muuten laskee tai nostaa ihan tappiin asti en tiä kai jokku venttiilit on kulunu
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
Vastaa Viestiin