Kurkku kipenee päivä päivältä, ääni röhisee, alkaa olla paula koivuniemi luokkaa
Liekkö joku viirus taas liikenteessä.
Kenkuttaa kun ois töitäkin mitä tehä, täällä vaan neljän seinän sisässä pitää kököttää (ja kirjottaa nuhvipalstalle)
Valvoja: automies560
Pyritkö auto kuskiksi?sampo30 kirjoitti:huomen tulee kaks viikkoo täys... varmaan jo keuhkoputken tulehdus tänään lääkäriin jos kutsunnoista aikanaan pääsee....
Siltäkös se tulikin, toissa päivänä alko tuhina sekä eilen kurkkukipuWarpu kirjoitti:antilooppikuuri loppusuoral hyvinkäätä ennen alkoi tuhina
Ei ole lentsua täälläkään (kopkop), vaikka vastalääkkeen otto on päässyt hieman unohtumaanJerppali kirjoitti:Ei ole kyllä viälä mitää flunssaa tullunna muta minäpä olen muistanut ottaa silloin tällöin vastaläkettä