Nettimasinisti 2007
Valvoja: automies560
-
10/60 TenSpeed
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
Onnittelut valmet_500:lle olet vuoden 2007 nettimasinisti.
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kiitoksia minua ehdokkaaksi ehdottaneille ja suuret kiitokset minua äänestäneille!
Uskaltaisinko sanoa, että tässä äänestyksessä oli alkunäyttöä, että masinismi sanana yhdistää kaikki koneista kiinnostuneet yhteen, välittämättä iästä, masinismin tyylistä ja harrastukseen panostuksesta.
Toki suurimmat masinistit eivät saata edes tietää koko masinistit.com nettipalvelua, mutta heidän työnsä koneiden parissa on suurempi arvoista, kuin mm. minun tietokoneella näpyttely.
Osa tämän äänestyksen tuloksesta riippuu myös teistä hyvät nuhvistit, jos tämä alunalkaen minun sivuprojekti ei olisi kiinnostanut alan harrastajia, olisi nimimerkkini jäänyt vähemmälle huomiolle.
Lupaan pitää saamani arvonimen Vuoden nettiMasinisti 2007 -kunnian korkealla, ja yritän levittää harrastusta panoksellani yhä suuremman yleisön kuuluville. Siinä tulee olemaan mukana niin masinistit.com, nuhvi.net kuin myös pari vielä hieman pienemmän porukan projektia, josta saatatte kuulla tämän vuoden puolella... jopa
Mutta vielä kerran: SUURET KIITOKSET
... kuulette vielä lisää
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Onnea vaan Masteri
Tuohon kun lisätään tuleva Vuoden Nuffisti niin on täydellinen vuosi
Mielelläni tuon tittelin luovutan
Tuohon kun lisätään tuleva Vuoden Nuffisti niin on täydellinen vuosi
Mielelläni tuon tittelin luovutan
Mukana kuin peräpukama!
Itte olin myähässä saapumiseni kans R&P tapahtumaan, ja portilla tinkasivat pääsymaksun Mr Valmet 500 & assistentiltaan. Onneks oli porttihenkilöt ajan tasal sikäli, et ko viimeinkin saavuin paikal, ni heti saatiin sovituks pääsymaksun palautus. Vika oli mun tiarottamises, ei klupis.
Palkintoon kuuluvainen hotellipläjäys sujus ongelmitta.
Kiartopalkinnon mallikappale saadaan näytil sunnuntaiseen palkintojakoon, mut varsinainen jää toimitettavaks vast myähemmin.
Mää orotan jännityksel et kummosen puheen Mr Valmet 500 pitää Nuffien pualest

Palkintoon kuuluvainen hotellipläjäys sujus ongelmitta.
Kiartopalkinnon mallikappale saadaan näytil sunnuntaiseen palkintojakoon, mut varsinainen jää toimitettavaks vast myähemmin.
Mää orotan jännityksel et kummosen puheen Mr Valmet 500 pitää Nuffien pualest
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Puheitta paras, sanoi Masteri
Tulipas käytyä tuollakin ja katsottua koneet ja vehkeet sekä
odotetuimpana tuo nettimasinisti 2007 palkitseminen
Oli muuten komeeta katsoa tuolla fordson lippisten sankassa
joukossa palkintoa vastaanottamassa komean oranssi nuffilippis
Hienoa on että palkinto meni oikealle henkilölle(väheksymättä assistenntia)
Olishan tuolla voinut olla muitakin nuffisteja paikalla
Tulipas käytyä tuollakin ja katsottua koneet ja vehkeet sekä
odotetuimpana tuo nettimasinisti 2007 palkitseminen
Oli muuten komeeta katsoa tuolla fordson lippisten sankassa
joukossa palkintoa vastaanottamassa komean oranssi nuffilippis
Hienoa on että palkinto meni oikealle henkilölle(väheksymättä assistenntia)
Olishan tuolla voinut olla muitakin nuffisteja paikalla
Mukana kuin peräpukama!
Olihan tuolla muitakin nuffisteja!
http://kuvablogi.com/nayta/642274/
http://kuvablogi.com/nayta/642274/



