Nettimasinisti 2007

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

10/60 TenSpeed
Nuhvitietäjä
Viestit: 353
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
NLCF r.y jäsen Nro: 008
Paikkakunta: Kontiolahti

Onnittelut valmet_500:lle olet vuoden 2007 nettimasinisti.
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

:shock: Ohhoh, enpäs huomannutkaan, äänestys oli siis päättynyt.

Kiitoksia minua ehdokkaaksi ehdottaneille ja suuret kiitokset minua äänestäneille!

Uskaltaisinko sanoa, että tässä äänestyksessä oli alkunäyttöä, että masinismi sanana yhdistää kaikki koneista kiinnostuneet yhteen, välittämättä iästä, masinismin tyylistä ja harrastukseen panostuksesta.

Toki suurimmat masinistit eivät saata edes tietää koko masinistit.com nettipalvelua, mutta heidän työnsä koneiden parissa on suurempi arvoista, kuin mm. minun tietokoneella näpyttely.

Osa tämän äänestyksen tuloksesta riippuu myös teistä hyvät nuhvistit, jos tämä alunalkaen minun sivuprojekti ei olisi kiinnostanut alan harrastajia, olisi nimimerkkini jäänyt vähemmälle huomiolle.

Lupaan pitää saamani arvonimen Vuoden nettiMasinisti 2007 -kunnian korkealla, ja yritän levittää harrastusta panoksellani yhä suuremman yleisön kuuluville. Siinä tulee olemaan mukana niin masinistit.com, nuhvi.net kuin myös pari vielä hieman pienemmän porukan projektia, josta saatatte kuulla tämän vuoden puolella... jopa :wink:


Mutta vielä kerran: SUURET KIITOKSET :!:

... kuulette vielä lisää :D
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
hokke
Kylmäkoskelainen
Viestit: 96
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 15:08

Onnitelut minunkin puolesta Masterille,ei tuota arvonimeä ihan jokainen saavuta.
NUFFIELD 3/45
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Onnea vaan Masteri
Tuohon kun lisätään tuleva Vuoden Nuffisti niin on täydellinen vuosi :D
Mielelläni tuon tittelin luovutan
Mukana kuin peräpukama!
Nuutu
Nuhvitietäjä
Viestit: 343
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:45
Paikkakunta: Polvijärvi

Onnea masterille :)
Nuffi= King of the road
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

ONNEKSI OLKOON! Oikealla henkilölle meni tuo titteli :wink:
Hattu päähän ja hyvästi!
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Onnittelut vuoden nettimasinistille NUFFIELDMASTERILLE !
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Itte olin myähässä saapumiseni kans R&P tapahtumaan, ja portilla tinkasivat pääsymaksun Mr Valmet 500 & assistentiltaan. Onneks oli porttihenkilöt ajan tasal sikäli, et ko viimeinkin saavuin paikal, ni heti saatiin sovituks pääsymaksun palautus. Vika oli mun tiarottamises, ei klupis.

Palkintoon kuuluvainen hotellipläjäys sujus ongelmitta.

Kiartopalkinnon mallikappale saadaan näytil sunnuntaiseen palkintojakoon, mut varsinainen jää toimitettavaks vast myähemmin.

Mää orotan jännityksel et kummosen puheen Mr Valmet 500 pitää Nuffien pualest :D :?:
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Puheitta paras, sanoi Masteri
Tulipas käytyä tuollakin ja katsottua koneet ja vehkeet sekä
odotetuimpana tuo nettimasinisti 2007 palkitseminen
Oli muuten komeeta katsoa tuolla fordson lippisten sankassa
joukossa palkintoa vastaanottamassa komean oranssi nuffilippis :D
Hienoa on että palkinto meni oikealle henkilölle(väheksymättä assistenntia)
Olishan tuolla voinut olla muitakin nuffisteja paikalla :(
Mukana kuin peräpukama!
Wiljami
Kylmäkoskelainen
Viestit: 84
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 18:07
Paikkakunta: Orivesi

Olihan tuolla muitakin nuffisteja!
http://kuvablogi.com/nayta/642274/
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Taidan olla varsinainen puusilmä :?
Mukana kuin peräpukama!
Vastaa Viestiin