Minkäslaisissa hinnoissa nivelakselit ovat?
Lähinnä kiinnostaa kannattaako kunnostaa paskomani akseli, vai saanko uuden

Niittelin kesantoja ja keskellä peltoa niittokone kääntyi suoraksi perään. Nivelakseli sanoi yllättäen poks. Nopea tilanne katsaus sanoo että 2kpl ristikoita laakereineen ja putket ottivat osumaa. Lisäksi levykytkimesta vääntyi yksi pultti. Ei muuten yhtään kätkötä se, että kytkin oli koneen, ei traktorin päässä akselia. Se kun olisi suojannut akselin hajoamiselta... Voihan telepattu!
Ps. yllättäen estren niittokone paukahti jostain, 3 vuosi putkeen kun en saa noita paria-kolmea hehtaaria niitettyä ilman remonttia.