Suutinholkkien vaihto?
Valvoja: automies560
Kansi on nyt irti. IKH:lta osti uudet suutinkäret, myyjä myi myös kuparirikat jotka käski asentaa vanhojen tilalle. Aloin irroittamaan vanhoja rikkoja joita ei loppujen lopuksi ollutkaan vaan rikoin turhaa suutinholkkien alapäät. Voiko suuttimet asentaa uusien rikkojen kans vai pitääkö vaihtaa koko holkit? Perkeleen myyjä.
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
tuo on vähän niin ja näin eli miten olet rikkonut holkkien alapäät? jos pohja on paljaana
voi onnistua prikoilla mutta nestevuoto on melko todennäköistä, nousee tosin ulos

voi onnistua prikoilla mutta nestevuoto on melko todennäköistä, nousee tosin ulos
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um



