Suutinholkkien vaihto?

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Pärre
Kolmos -nuffisti
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2007, 21:12
Paikkakunta: Haukipudas

Kansi on nyt irti. IKH:lta osti uudet suutinkäret, myyjä myi myös kuparirikat jotka käski asentaa vanhojen tilalle. Aloin irroittamaan vanhoja rikkoja joita ei loppujen lopuksi ollutkaan vaan rikoin turhaa suutinholkkien alapäät. Voiko suuttimet asentaa uusien rikkojen kans vai pitääkö vaihtaa koko holkit? Perkeleen myyjä.
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

tuo on vähän niin ja näin eli miten olet rikkonut holkkien alapäät? jos pohja on paljaana
voi onnistua prikoilla mutta nestevuoto on melko todennäköistä, nousee tosin ulos :roll: 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Vastaa Viestiin