Vaihde jumissa!
Valvoja: automies560
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Hieman outoa jos on kakkonen jäänyt päällä, yleensä jää pakki tai ykkönen eli onko vaihdekeppi nyt vapaalla ja vaihde silti päällä
Mutta siitä vaihdelaatikon kannessa olevasta öljypropun aukosta vois kokeilla katsoa ja vaikka jakoavaimen varrella siirtää ratasta. Mutta jos siitä ei asialle saa apua on kansi tietenkin avattava. Olikos siinä 4/65 se öljyntäyttöaukko vaihdekepin etu vai takapuolella?
Mutta siitä vaihdelaatikon kannessa olevasta öljypropun aukosta vois kokeilla katsoa ja vaikka jakoavaimen varrella siirtää ratasta. Mutta jos siitä ei asialle saa apua on kansi tietenkin avattava. Olikos siinä 4/65 se öljyntäyttöaukko vaihdekepin etu vai takapuolella?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Kakkonen siellä oli juminu päälle. Purin sen kannen ja otin pöyälle käsittellyyn. Oli entinen omistaja laittanu siirtäjän sokkatappiin rautalangan varmistukseksi. Tietenki poikki ja sokasta kierteet menny. Pistin pikku hitsillä kierresokkatapin jumuriin, niin johan alko vaihteet toimiin. On varmaan ollu pitemmän aikaa löysällä ku menee vaihteekki nyt päälle ilman minkäänlaisia rutinoita.



