se kun turbokärpänen purasee niin se on menoa...
vois tuo 6,8 jontikan fööni olla valmettiiin 2,7 (?) vähän iso tarvis
apumoottorin jotta sais pyörimään
eikait nuhvin 3,8 alota tuolla ahtimella kovin matalilta kierroksilta
mutta runsailla syötöillä ja 3000r niin voip jo jotain tapahtua




