Pakkaset tulivat

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

Elimäki -22.Ja eikun kiristyy vaan.
Hattu päähän ja hyvästi!
junnuh
Proto suunnittelija
Viestit: 115
Liittynyt: 09 Syys 2009, 22:27
Paikkakunta: pohjois-savo

Savossa -28 tasaseti koko illan ja pieni tuulen vire vielä kaupantekijäisinä. Halkoja palaa uuneissa kiitettävästi :evil:
465 vm 68
Fiat 600 vm 72
Nuhvelentin veli
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1301
Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
Paikkakunta: Peräpohjolan piiri

Päivällä oli -26c ja nyt on vähän lauhtumaan päin taas...ja lunta satelee

Tenspeed edelleenkin talviunilla, kun ei sula biopolttoaine näissä lukemissa :twisted:
Häätyy vissiin puottaa uppokuumennin tankkiin ja peitellä vanhus vilteillä + lämmittää talvinafta, akku ja jäähdytinnesteet huoneenlämpöisiksi ennen starttiyritystä...

btw: Ensi talveksi vaihtuu polttoaine jo Elokuussa notkeammaksi ja välittömästi talvi- sellaiseksi, ko sitä vain rupeaa saamaan jostaki.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
pets
Nuhvitietäjä
Viestit: 241
Liittynyt: 22 Syys 2007, 00:34
Paikkakunta: Hämeenlinna

-25 ja kiristyy kun aurinko nousee.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

Tällä hetkellä -28 :wink:
Hattu päähän ja hyvästi!
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

-32,3 klo 9,58
aja millä ajat mutta majorilla loput
NH 110-90dtt
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu

klo 11:20 miinus 10
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuhvistin puoliso
Proto suunnittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 08:31
Paikkakunta: Heinola

Aamulla (9,30) oli 29 ja nyt on 24 (11,30) ja lunta kiituilee.
Joten on laskussa
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

-27.4 oli aamulla 9 aikaan nyt -28.3
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
automies560
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Suuria ovat nuo vaihtelut, nyt oli aamulla enää noin -14
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
10/60 TenSpeed
Nuhvitietäjä
Viestit: 353
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
NLCF r.y jäsen Nro: 008
Paikkakunta: Kontiolahti

Tikitaalimittari näyttää -30-31 astetta pakkasenpuolelle tietenni. :evil:
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
Jakari
Proto suunnittelija
Viestit: 101
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:32
Paikkakunta: Espoo

On pitänyt täällä eteläreunallakin pakkasia ja lumia maassa nyt jo jonkun viikon,
tänä aamuna pakkasta 21, eipähän kura lennä maanteillä.
Lumien puolesta on hyvät hiihtokelit, viime vuosina ollu täällä sen kanssa vähän heikkoa.
460 nuffield
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Joulu 2009, 15:08
Paikkakunta: Oulu

Mittari näyttää -14 pakkasta tällä hetkellä
Nuffield 460 (rojekti)
Solifer SM -85
pets
Nuhvitietäjä
Viestit: 241
Liittynyt: 22 Syys 2007, 00:34
Paikkakunta: Hämeenlinna

Puolen päivän jälkeen näytti -12 ja nyt on -7.
14 astetta tippui vajaassa 8:ssa tunnissa.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

aamu ennen kymmentä oli -29,4 ja nyt jossain -8 paikkeilla :oops:
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Vastaa Viestiin