Pakkaset tulivat
Valvoja: automies560
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Päivällä oli -26c ja nyt on vähän lauhtumaan päin taas...ja lunta satelee
Tenspeed edelleenkin talviunilla, kun ei sula biopolttoaine näissä lukemissa
Häätyy vissiin puottaa uppokuumennin tankkiin ja peitellä vanhus vilteillä + lämmittää talvinafta, akku ja jäähdytinnesteet huoneenlämpöisiksi ennen starttiyritystä...
btw: Ensi talveksi vaihtuu polttoaine jo Elokuussa notkeammaksi ja välittömästi talvi- sellaiseksi, ko sitä vain rupeaa saamaan jostaki.
Tenspeed edelleenkin talviunilla, kun ei sula biopolttoaine näissä lukemissa
Häätyy vissiin puottaa uppokuumennin tankkiin ja peitellä vanhus vilteillä + lämmittää talvinafta, akku ja jäähdytinnesteet huoneenlämpöisiksi ennen starttiyritystä...
btw: Ensi talveksi vaihtuu polttoaine jo Elokuussa notkeammaksi ja välittömästi talvi- sellaiseksi, ko sitä vain rupeaa saamaan jostaki.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
NH 110-90dtt
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
klo 11:20 miinus 10
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
Nuhvistin puoliso
- Proto suunnittelija
- Viestit: 186
- Liittynyt: 22 Maalis 2008, 08:31
- Paikkakunta: Heinola
Aamulla (9,30) oli 29 ja nyt on 24 (11,30) ja lunta kiituilee.
Joten on laskussa
Joten on laskussa
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
-27.4 oli aamulla 9 aikaan nyt -28.3
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Suuria ovat nuo vaihtelut, nyt oli aamulla enää noin -14
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
10/60 TenSpeed
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
Tikitaalimittari näyttää -30-31 astetta pakkasenpuolelle tietenni. 
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
On pitänyt täällä eteläreunallakin pakkasia ja lumia maassa nyt jo jonkun viikon,
tänä aamuna pakkasta 21, eipähän kura lennä maanteillä.
Lumien puolesta on hyvät hiihtokelit, viime vuosina ollu täällä sen kanssa vähän heikkoa.
tänä aamuna pakkasta 21, eipähän kura lennä maanteillä.
Lumien puolesta on hyvät hiihtokelit, viime vuosina ollu täällä sen kanssa vähän heikkoa.
-
460 nuffield
- Mini -nuhvisti
- Viestit: 3
- Liittynyt: 08 Joulu 2009, 15:08
- Paikkakunta: Oulu
Mittari näyttää -14 pakkasta tällä hetkellä
Nuffield 460 (rojekti)
Solifer SM -85
Solifer SM -85



