Mulla se on kovasti hidasta värkätä ajatus tekstiksi joka olisi ymmärrettävissä heti suunnilleen siten kuin sen itse mieltää.
Ettei tarvitteisi selitellä, että niinhän siinä lukee, mutta tätä minä tarkoitin.
Siinä on pikkuisen tuota kynnystä ruveta värkkäämään tekstiä, kun aloittaessaan tietää, että aikaa tähän kuluu ja sitten taas uusiksi.
Ensimmäinen viesti se on kirjoittelun alku ja siitä ne on näitten palstojen virtuoositkin aloittaneet, joten sekaan vaan, kyllä mahtuu.
Jaa, meinas unohtua, millä taikakonstilla tähän tekstin sekaan saa liitettyä tarvittaessa kuvan?
Hakua asiasta olen yrittänyt, ei löytynyt apuja, voiskos joku opastaa?
Prosentteja
Valvoja: automies560
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Kopioit haluamasi kuvan tänne, eli hiiren kakkosnäppäimellä kuvan päältä klikkaus "kopioi kuvan osoite" ja siirrä se linkki tänne.
Ja sen jälkeen taas kakkosnäppäimellä "liitä" ja jälleen maalaa se taas siniseksi ja lisää sen perään lisää Img ja ehkä tarvittava teksti ja paina lähetä. Tai esikatsele että linkki toimii ja kuva aukeaa.
Se "Img "löytyy sieltä kun kirjoitat viestiä, sen laatikon yllä toisena oikealta katsottuna sen URL vierestä.
Olikohan tämä tarpeeksi ymmärretävästi selitetty
Ja sen jälkeen taas kakkosnäppäimellä "liitä" ja jälleen maalaa se taas siniseksi ja lisää sen perään lisää Img ja ehkä tarvittava teksti ja paina lähetä. Tai esikatsele että linkki toimii ja kuva aukeaa.
Se "Img "löytyy sieltä kun kirjoitat viestiä, sen laatikon yllä toisena oikealta katsottuna sen URL vierestä.
Olikohan tämä tarpeeksi ymmärretävästi selitetty
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
No hyvä jos oli apua, lähtökohtana kuitenkin on se että , kuva on jo netissä eikä omalla koneella pelkästään.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."



