Prosentteja

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Ei ei, kyseessä ei ole alkomahooli vaikka näin vois äkkiä luulla
Sitähän otetaan vaan lääkkeeksi

Vaan kyse on kirjoitusaktiivisuudesta kahdella suurella traktorifoorumilla
Eli kuinka monta prosenttia rekisteröityneistä on kirjoittanut vähintään 10 viestiä
Nuffifoorumi 27,39%
Masinistit 30,26%
Tilanne kirjoitushetkellä tämä
Eiköhän otetan loppuvuoden tavoite ja koiteta mennä ohi
:D
Pikku kisailu piristää aina :wink:
Mukana kuin peräpukama!
NH 110-90dtt
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu

Ei paljoa eroa.
Onkos täälä muita minun lisäkseni joka ei ole masinisti palstalla käynytkään :roll: :?:
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
sompio
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 928
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
NLCF r.y jäsen Nro: 110
Paikkakunta: Kangasniemi

No ainakin minä. 8)
junnuh
Proto suunnittelija
Viestit: 115
Liittynyt: 09 Syys 2009, 22:27
Paikkakunta: pohjois-savo

Ei ole minunkaan pahemmin tullut vieraitua masinisteilla :twisted:
465 vm 68
Fiat 600 vm 72
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

juuri muistan miten masinistipalstalle mennään... :lol: 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
_Leyland_
Nuhvitietäjä
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 17:39

en ole minäkään käynyt masinistipalstalla :roll:
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Pahus, nythän minun sanoma taidetaan ymmärtää väärin
Nuo prosentit on kunkin foorumin käyttäjien kirjoittamista eikä sitä
mitä esin nuffistit on masinistella kirjoittanut
Lähinnä tarkoitin heidän aktivoitumista ketkä vähemmän kirjoittelee
Ei kai tästäkään vielä selvinny mitä haen mutta tarkoitus ei ole
yllyttää kirjoittamaan vain yhdellä foorumilla
Masinistella on paljon sitä mitä meiltä vielä puuttuu

Oliskohan tämä kerju parasta poistaa kokonaan :?
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
UniversalDM4
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 906
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00

Minä ymmärsin asian niin, että Nuffifoorumilla on enemmän ns.nukkuvia, eli masinistipalstalle kirjoittautuneet myös saattavat kirjoittaa jotain. Eli tuohon prosenttilukuun voivat ymmärtääkseni vaikuttaa parantavasti vain ne, jotka ovat alle 10 viestiä kirjoittaneet.
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

kyllä jamppi aevan oekkein tehenyt mutta tilastot ovat semmoset kun ne luvettaan niin kuin tässäkkii :lol:
aja millä ajat mutta majorilla loput
Avatar
automies560
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

No onhan nämä muutamat aktiiviset olleet ihan kiitettävästi mukana.
Taitaa olla ihan sama juttu kuin perinteisessä seuratoiminnassa, eli että se kaatuu niiden muutamien harteille.

Toki emme voi emmekä tahdo pakottaa ketään kirjoittelemaan tänne, jos ei ole mitään sanottavaa ja tahtoo vaan seurata keskusteluja, ja niistä ottaa tietoa itselleen.
http://www.nuhvi.net/foorumi/memberlist.php (pitää näköjään valita järjestys ja sieltä TOP ten kirjoittajat ja lajittelu laskeva, ei toiminut linkkinä tuo suoraan)
Tässä näyttää olevan TOP ten lista, ja näyttää foorumille olevan edelleen niitä, jotka ovat olleet mukana alusta asti kirjoittamatta yhtään viestiä.
Silti heillä on varmaankin ollut tarkoitus ottaa osaa keskusteluun, mutta olisiko kynnys liian korkea vaiko kenties joku muu syy :?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

jamppi kirjoitti:Pahus, nythän minun sanoma taidetaan ymmärtää väärin
Nuo prosentit on kunkin foorumin käyttäjien kirjoittamista eikä sitä
mitä esin nuffistit on masinistella kirjoittanut
Lähinnä tarkoitin heidän aktivoitumista ketkä vähemmän kirjoittelee
Ei kai tästäkään vielä selvinny mitä haen mutta tarkoitus ei ole
yllyttää kirjoittamaan vain yhdellä foorumilla
Masinistella on paljon sitä mitä meiltä vielä puuttuu

Oliskohan tämä kerju parasta poistaa kokonaan :?
Nämä prosentit löytyy tuosta kun likkaa käyttäjätiedot, tietenkin jokaisen omalta kohdalta.
Omat % Nuffi foorumi 3,1 % 637 viestiä Masinisti foorumi 0,06 % 130 viestiä.
Vielä on kirittävää "jampin" saavutuksiin :lol:
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

1,60 viestii per.päevä eekä mittää asijoo oo ollut onko tässä mittää järkee kysyn vuan iteltäni per. :twisted:
aja millä ajat mutta majorilla loput
BM 650
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:13

Kyllä kai tänne kirjoittelis enemmänkin, mut tää suomen kieli tuntuu olevan vähemmistönä täällä. Tuota edeltävääkin viestiä kun lukee... :lol:
Avatar
automies560
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

BM 650 kirjoitti:Kyllä kai tänne kirjoittelis enemmänkin, mut tää suomen kieli tuntuu olevan vähemmistönä täällä. Tuota edeltävääkin viestiä kun lukee... :lol:
Sitähän minäkin olen aina toivonut että, kun tämä on valtakunnallinen foorumi, niin jokainen pyrkisi kirjoittamaan tänne kirjakielellä.
Tai ainakin pyrkisi mahdollisimman ymmärrettävästi ja asiallisesti ainakin, ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta ainakin selventäisi asioita :wink:
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

automies560 kirjoitti:
BM 650 kirjoitti:Kyllä kai tänne kirjoittelis enemmänkin, mut tää suomen kieli tuntuu olevan vähemmistönä täällä. Tuota edeltävääkin viestiä kun lukee... :lol:
Sitähän minäkin olen aina toivonut että, kun tämä on valtakunnallinen foorumi, niin jokainen pyrkisi kirjoittamaan tänne kirjakielellä.
Tai ainakin pyrkisi mahdollisimman ymmärrettävästi ja asiallisesti ainakin, ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta ainakin selventäisi asioita :wink:
Kyllä ahvenkin puhuu ymmärrettävästi suomenkieltä, ainaskin puhelimessa :wink: :lol: ja kyllä tuota kirjoitustakin alkaa jokseenkin jo ymmärtämään :lol: :lol:
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Vastaa Viestiin