Ihmiset voisivat varmaan ilmoitella mitä sattuu kotoa löytymään, jos uskaltavat...
Itselläni on Käyttäjän käsikirja 3/45 4/65 ja Workshop manual Leyland 344 / 384.
Toi Leylandin manuaali on aikalailla yhteensopiva ainakin tuon 4/65 nuffin kanssa.
Valvoja: automies560
Tiedustelin asiaa moneltakin viranomaistaholta, ja kyllä käyttöohjekirjat ovat tekijäinoikeuden alaista materiaalia.velmatti kirjoitti:En usko että käyttöohjeet ovat niin sanottua "tekijänoikeus" tavaraa.
Nehän saa laitteen mukana kun ostaa koneen.
Konetta ostaessa olet saanut myös oikeuden omistaa käyttöohjekirjan.
Oli kone vanha tai uusi.
Eli ihan reippaasti voi laittaa jakoon täällä tai sitten bittorrentin kautta (piratethebay esim)
Varaosaluettelo voi olla vähän eriasia mutta ei erinäisiä tahoja työkoneiden manuaalit kiinnosta vaan elokuvat ja kirjat ja sen sellaiset.
Itse ainakin toivoisin että saisin manuaalin vammaksen kersantti kaivuulaitteeseen ja keties Fiat 850 traktoriin, enpä ole vielä löytänyt.
Jota olen ihmetellyt kun ei löydy, tietysti pelko siitä että tekee jotain laitonta selittää sen että työkoneiden manuaaleja ei löydy tältäkään forumilta oikein. Mutta mielestäni se on turha pelko.
Jos linkkejä löytyy torrentteihin jne poispäin niin itse ainakin arvostaisin sitä että ne jaetaan täällä.
Terveisin
Velmatti