Lauantai tuli em.tapahtumassa vietettyä. Tämä oli omakohtaisesti toinen kerta kyseisessä tapahtumassa, edellisen kerran kävin siellä 90-luvun puolivälissä. Tapahtuman kehitys on ollut huima, ja katsottavaa riitti hyvinkin koko päiväksi. Itse olin alueella 8.30-19.00, ja silti tuntui, että kauemminkin olisi voinut olla

Suomi on pitkä maa ja kauas on pitkä matka, niinhän sitä joku joskus sanoi. Silti oli siellä kiva käydä, vaikka tulikin 1150km:n reissu, tosin paluumatkalla tuli ajettua Haapamäen veturipuiston kautta.
"Sadan nuffin" tähden sinne tuli lähdettyä, ja olihan noita siellä. Ei ole mitään käsitystä, miten ja millä periaatteella / kenen kustannuksella traktoreita sinne on tuotu, mutta olisi ollut mahtavaa, jos mukaan olisi mahtunut vielä niitä erikoismalleja vähän enempi....niitä kun olisi ollut ilmeisesti saatavilla. Joka tapuksessa kenellekkään ei varmasti jäänyt epäselväksi, että teemana oli NUFFIELD
Mutta! Miksi ihmeessä vain muutamalla ajettiin? Itse asiassa muissakin vastaavissa tapahtumissa käyneenä jäi vaivaamaan, että yleensäkin Oulaisissa koneet vaikuttivat kuolleilta, vain muutamat liikkuivat ja suurin osa jökötti paikoillaan...
Mukava reissu oli, mutta ei kyllä uskalla luvata, koska tulee seuraavan kerran käytyä Oulaisissa...oli siinä sen verran ajamista