fordson snow-motor
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
On todella näppärän oloinen peli.
Liekkö velivenäläiset kopioineet tästä idean heidän "maastoajoneuvoihin"?
Siirrän linkin "muut traktorit osioon"
Toimiva linkki:
http://www.wimp.com/snowconcept/
Liekkö velivenäläiset kopioineet tästä idean heidän "maastoajoneuvoihin"?
Siirrän linkin "muut traktorit osioon"
Toimiva linkki:
http://www.wimp.com/snowconcept/
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Youtubessa on pätkä samalla periaatteella toimivasta koneesta. Ajelevat jossain suolla.ford2000 kirjoitti:aika peli.... http://www.wimp.com/snowconcept/
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban



