fordson snow-motor

Keskustelua muista traktorimerkeistä.

Valvoja: automies560

ford2000
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 19:10
Paikkakunta: valtimo

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

On todella näppärän oloinen peli.

Liekkö velivenäläiset kopioineet tästä idean heidän "maastoajoneuvoihin"?

Siirrän linkin "muut traktorit osioon"


Toimiva linkki:

http://www.wimp.com/snowconcept/
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
pets
Nuhvitietäjä
Viestit: 241
Liittynyt: 22 Syys 2007, 00:34
Paikkakunta: Hämeenlinna

ford2000 kirjoitti:aika peli.... http://www.wimp.com/snowconcept/
Youtubessa on pätkä samalla periaatteella toimivasta koneesta. Ajelevat jossain suolla.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
Vastaa Viestiin