Kansitiiviste 4-65

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Nuhv1465
Kolmos -nuffisti
Viestit: 13
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 09:35
Konekalustoani: Nuffield 4-65

Kannen tiivisteen vaihto menossa, ja jäin ihmettelemään entisen tiivisteen vesireikiä. Lohkossa ja kannessa kun on jonkin verran enemmin reikiä, kuin tiivisteessä.
Toki viereiset reiä menee samaan vesitilaan. Tuosta ei varmaan ole muuta haittaa, kun se että neste näyttää irroittavan tiivisteestä muhjua niistä kohdin missä ei ole reikään tiivisteessä, mutta lohkossa ja kannessa on.
Vai miten ootte tehneet? ootteko tehneet reikiä niihin kohtiin joista ne puuttuu? vai onko kannentiivisteissä eroja?
Tiiviste oli mennyt, kun putki oli liian alhaalla. Nyt tarkoitus shimmata putket oikeeseen korkoon ja kevyt hoonaus putkille.
Männät ja renkaat näyttää hyviltä, että ei ole tarvetta uusia.