sompio kirjoitti: ↑03 Huhti 2022, 16:56
Terve tuloa Joonas takaisin tänne saitille! Jospa täällä olisi nyt vapaampi kommentoida kun eräs "kaikentietäjä" pisti pillit pussiin. Tosiaankin toivottavasti
änkyrän lupaus pitää!!
Itse olen häneltä saanut jopa poliisilla uhkailuja. Olettaisin, että tilanne forumilla alkaa palautua pikkuhiljaa normaaliin.
Hyvää keväänjatkoa kaikille suvaitseville Nuhvihenkilöille.
sompio kirjoitti: ↑25 Maalis 2022, 20:02
Tätäkään ryvöstä ei olisi päässyt syntymään jos eräs
itseriittoinen herra olisi käynyt hammaslääkärissä paikkauttamassa ne kolot joihin eräät jäsenet, eritoten perustajajäsen ovat joutuneet.
Ei tule pitämään "änkyrän lupaus," jos ja kun sompio jatkaa jo aiemmilta vuosilta tutuksi tulleella tavalla suhtautua minuun. Aiemmin hän nimitteli minua jopa "jumalaksi". On totta, että olen ilmoittanut tuolloin sompiolle, ellei hän lopeta solvaamista, nimittelyä tällä foorumilla, niin menen tekemään rikosilmoituksen poliisilaitokselle.
Sompiolle ja muillekin tiedoksi: Herjaaminen, loukkaminen, solvaaminen, nimittely, ym. samankaltaiset kirjoittelut somessa on kiellettyä, voit hakea guuklesta noilla nimityksillä vastauksia, kaikki kuuluu rikslain perusteella rankaistaviin tapauksiin.
Joonaksen ja sompion vihanpito minua kohtaan on jatkunut 10-12 vuotta, jo tuolloin olin jättämässä kirjoittelun tällä foorumilla, olin poissa muutamia kuukausia. Jamppi edellisellä puheenjohtajakaudella sai houkuteltua minut takaisin, mutta nyt hänkin näyttää liittyvän samaan kööriin.
ps. Muutamia kirjoitusvirheitä korjailtu.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !