Jakari kirjoitti:Silloin nuorna miesnä ajeltiin moottoripyörällä kesällä ja talvella, mutta ajan myötä siirryttiin autoon katon alle säiltä suojaan ja pyöräily jäi.
Nykyisin sattuu silmiin liian usein uutisia, joissa motoristille ei käy hyvin liikenneonnettomuuksissa, nuo uutiset jarruttaa tehokkaasti meikäläistä edes
harkitsemasta konepyörän hankkimista enää.
Väistetään rekkaa, vaikka se tulis vasemmalta.
Kun mieleen tulee tuulettaa päätä avomallilla, Nuhveltti on siihen oiva peli!
Täyttä asiaa

.Itse tykkään papatella hiljakseen pienempiä kyläteitä vanhalla moottoripyörällä.Ehtii ihailla maisemia eikä tarvi pysytellä liikennevirran mukana.Viime kesänä pari kertaa risteystä lähestyessä otti pumppu muutaman ylimääräisen lyönnin.Sivutieltä tuli pakettiauto risteykseen ja vasta viimetipassa pysähtyi.Jouduin hiljentämään ja väistämään melkein keskiviivan kohdalle.Minua vastakkaiselta suunnalta lähestyi rekka jonka kuljettaja kuitenkin huomasi tilanteen ja väisti sivummalle

.Ei tunnu auttavan vaikka ajopuvussa on kirkasta oranssia ja pyörän värityskin hyvin erottuva (oranssi punaisilla liekeillä).Se on vaan itse oltava sitäkin varovaisempi ja yritettävä ennakoida mahdolliset vaaratilanteet