Eli kuuluu vain "naks" startilta eikä muuta. Aikansa kun renkuttaa niin alkaa startata ja lähtee käymään.
Kun tuollaisen ostan niin onnistuuko oikein ilman mallia? Laite on rekisteröity -78. Purku on melko haastava koska vehkeessä on kuormaaja kiinni.
Saattaa olla että ostan osan ja vien muualle laitettavaksi. Siksi olisi kiva saada oikea osa.



