Lämmityslaitteen moottori
Valvoja: automies560
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 697
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255/2100/804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Kyllä täytyy purkaa kojetaulun kuoret pois edestä. Ei ole niin työläs kuin äkkiseltään voi näyttää.
Vajaa vuosi kun kyseisen homman tein kytkin- ja jarrupääsylkkyjen huoltoa varten, muistankohan...
Ainakin ensin ratti pois, mittaristo pois. Sitten valokatkaisijan kiinnityslevy ja viiksikytkinpaketti. Lämppärin säätövipujen nupit ja ne kolmiot jotka on pikku ruuveilla. Virtalukon kun irrotti siitä kolmiosta niin taisi olla pelkkä lämppärin katkaisija josta tarvitsi johdot irrottaa eli sähkötkään ei mene sekaisin. Käsikaasun vaijeri irti, vipu jää konsoliin. Sitten sivuilta neljä ja rattipylväästä yksi ruuvi ja kojetaulun pitäisi alkaa lähteä irti.
Nämä nyt ihan ulkomuistista.
Vajaa vuosi kun kyseisen homman tein kytkin- ja jarrupääsylkkyjen huoltoa varten, muistankohan...
Ainakin ensin ratti pois, mittaristo pois. Sitten valokatkaisijan kiinnityslevy ja viiksikytkinpaketti. Lämppärin säätövipujen nupit ja ne kolmiot jotka on pikku ruuveilla. Virtalukon kun irrotti siitä kolmiosta niin taisi olla pelkkä lämppärin katkaisija josta tarvitsi johdot irrottaa eli sähkötkään ei mene sekaisin. Käsikaasun vaijeri irti, vipu jää konsoliin. Sitten sivuilta neljä ja rattipylväästä yksi ruuvi ja kojetaulun pitäisi alkaa lähteä irti.
Nämä nyt ihan ulkomuistista.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 56
- Liittynyt: 01 Maalis 2020, 20:43
- Konekalustoani: Leyland 2100
- NLCF r.y jäsen Nro: 579
Moi laita vähän kuvaa
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 697
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255/2100/804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Mukava kuulla, että onnistui homma